۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۱۳۰۲۵
مدیر مدرسه امام خمینی بندر امام خبر داد؛

جمع آوری کمک های مالی و غیرمالی برای سیل زدگان

جمع آوری کمک های مالی و غیرمالی برای سیل زدگان
حجت الاسلام موسوی با اشاره به حضور طلاب در مناطق سیل زده، گفت: کمک های مالی و غیرمالی برای سیل زدگان جمع آوری شده است.
حجت الاسلام عباس موسوی، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: در رابطه با پذیرش برای سال تحصیلی جدید  از سال گذشته فعالیت‌های تبلیغی را در روستا‌ها آغاز و همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف در روستا‌ها با حضور خانواده‌های علاقه مندان به حضور در حوزه برپا شد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته ثبت نام کنندگان روستایی از حوزه خاطرنشان کرد: در شهر نیز از فعالان فرهنگی مساجد و آموزش و پرورش، طلاب علاقه‌مند به تحصیل در حوزه را جذب کردیم و در نتیجه چنین فعالیت‌هایی ۱۰۰ نفر برای ثبت نام مراجعه کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه پس از مراحل مختلف پذیرش در نهایت ۴۰ نفر انتخاب شدند، افزود: این تعداد اکنون مصاحبه تخصصی را در مرکز مدیریت می‌گذرانند؛ هر چند که بنای جذب از دو مقطع متوسطه اول و دوم است که با توجه به تشکیل کارگروه ویژه جذب طلبه فعالیت‌های تبلیغی مدرسه قابل قبول بود.

وی بیان داشت: همه مدیران و معاونان پرورشی مدارس شهرستان نهایت همکاری برای حضور مبلغان مدرسه در راستای تشویق طلاب به حضور در حوزه را داشتند که در این باره اکیپ‌های ۷ تا ۸ نفره در مدارس حضور پیدا کردند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام پیرامون کمک رسانی به سیل زدگان گفت: طلاب و مبلغان مدرسه در شهرستان شادگان حضور و ضمن ارتباط مستقیم با فرماندار شهرستان، کمک‌های مالی و غیرمالی ارسال کردند از سوی دیگر موکبی برای پخت روزانه هزار پُرس غذا با همکاری دفتر امام جمعه، مدرسه و هیأت انصارالله بندرامام در حمیدیه مستقر شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: برای ساخت خانه‌های سیل زدگان، گروهی از مشهدمقدس مبالغ مادی را با راهنمایی ما در میان سیل زدگان توزیع کردند ضمن اینکه بخشی از مبلغ برای خرید پمپ‌های مکش آب اختصاص داده شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات