۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۱۳۰۸۱

تلاش خاتمی برای جلب رضایت خانواده میترا استاد

تلاش خاتمی برای جلب رضایت خانواده میترا استاد
اصلاح طلبان درصدد هستند با پایمال کردن خون مقتول و سرپوش گذاشتن بر جنایت محمدعلی نجفی با واگذاری یک واحد آپارتمان به ارزش تقریبی 8 میلیارد تومان این جنایت را مختومه کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، شنیده شده بزرگان اصلاحات با محوریت محمد خاتمی به صورت تشکیلاتی و با استفاده ازپتانسیل مهره های استانی اصلاح طلب دور جدیدی از فعالیت ها را جهت اخذ رضایت از خانواده مرحومه میترا استاد آغاز کرده اند.

نزدیکان خاتمی که در مرحله اول با فشار و تهدید این خانواده نتوانستند رضایت بگیرند با بی نتیجه ماندن تلاش هایشان جهت سرپوش گذاشتن بر این رسوایی تشکیلاتی و جلوگیری از افزایش تبعات آن برای جریان اصلاحات هم اکنون با فعال کردن استاندار کرمانشاه در دوره اصلاحات در جهت تطمیع این خانواده برآمده اند.

اصلاح طلبان در صدد این هستند که با پایمال کردن خون مقتول و سرپوش گذاشتن بر جنایت محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با واگذاری یک واحد آپارتمان به ارزش تقریبی 8 میلیارد تومان به اولیا دم (به فرزند میترا استاد) از آنها اخذ رضایت نموده و پرونده این جنایت را مختومه کنند.


خانواده میترا استاد نیز در پاسخ به فرستادگان خاتمی اعلام کرده اند جریان اصلاحات ابتدا باید طی یک اعلام عمومی و به صورت رسمی نسبت به اعاده آبرو مرحومه میترا استاد (بابت تهمت های زده شده) اقدام نمایند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
با توجه به اصرار های اولیه اولیای دم نتیجه این پرونده نشانه ای از استقلال قوه قضاییه می تواند باشد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
می خواهند با اتهام های فساد اخلاقی به مقتول میترا استاد در روند پرونده اخلال ایجاد کنند ولی حتی با فرض پذیرش این گونه موارد با هم دلیل نمی شود شما آدم بکشی خیلی را هها های منطقی و قانونی برای حل مشکل وجود داشته
پناه بر خدا
ان شاالله خداوند یک لحظه ما را به حال خود رها نکند
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
نیم‌نگاهی کلی به صفحه نخست مطبوعات امروز نشان می‌دهد که نخستین جلسه محاکمه محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران و وزیر دولت اصلاحات به اتهام قتل همسرش در روزنامه‌های امروز بازتاب داشته است. سخنان آیت‌الله رئیسی در جمع فعالین محیط‌زیست نیز ازجمله موضوعاتی است که در بین روزنامه‌های بازتاب جدی داشته است.

پایش روزنامه‌های اصولگرا نشان می‌دهد که اظهارات سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه و توضیحات وی درباره هشدار ایران به آمریکا در روزنامه‌های کیهان، وطن امروز، قدس، رسالت، صبح نو و جوان بازتاب یافته است. روزنامه‌های اصولگرا با تیترهایی چون «شفاف‌ترین قتل»، «روایت مطلعین از روز جنایت»، «دادگاه جنایت زناشویی»، «درخواست اشد مجازات برای نجفی» و «استراتژی تطهیر قاتل در قتل استاد»، برگزاری اولین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی را پوشش داده‌اند. همچنین «تلاش آل سعود برای خروج از بحران یمن پس از خروج امارات از ائتلاف با عربستان»، «ادامه رسیدگی به آخرین وضعیت نفتکش ایرانی که توسط انگلیسی‌ها متوقف‌شده» و «آخرین وضعیت سیل‌زدگان» از دیگر سوژه‌های روزنامه‌های اصولگرا است. روزنامه‌های فرهیختگان و وطن امروز نیز با تیترهای «تدلیس دیپلماتیک» و «زمین سوخته اعتماد»، چهارمین سالگرد توافق هسته‌ای ایران با ۱+۵ را بررسی کرده‌اند.

پایش روزنامه‌های اصلاح‌طلب حاکی از آن است که اولین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران در روزنامه‌های ایران، سازندگی، هفت صبح، اعتماد، شرق، آرمان، ابتکار و همشهری با تیترهای «رازگشایی از قتل ناتمام ماند»، «روایت نجفی»، «۱۲۰ دقیقه شوک و بهت»، «دست‌نوشته خبرساز آقای نجفی»، «محرمانه‌های یک قتل»، «اعتقاد نجفی به مهدورالدم بودن میترا استاد»، «تمام ابهام‌های یک پرونده قتل»، «آغاز رسیدگی به پرونده پر ابهام» بازتاب یافته است. اظهارات بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در نشست هم‌اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره چرخش پول‌های بابک زنجانی در برخی رسانه‌ها در روزنامه‌های ایران، ابتکار، ایران، شرق، همشهری، آرمان، اطلاعات و جمهوری اسلامی اشاره‌شده است. همچنین «نجومی به گیرهای بازنشسته» و «موضوعات مرتبط با انتخابات و احزاب» از دیگر موضوعاتی بوده است که در روزنامه‌های اصلاح‌طلب بازتاب داشته است
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
عکس بالشتی که باهاش نجفی به زنش‌(میترا استاد‌) شلیک کرده رو گذاشتن نه اثری از گلوله هست نه خون، یعنی حتی ایرج ملکی هم این سناریو رو نوشته بود حداقل یه رب گوجه به اون بالشت میزد
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
نجفی، دست از دنیا شسته و دل به دنیای بی‌آبروی آینده نبسته است، اما باز اخلاق‌مدارانه تلاش می‌کند بار گناهان دیگران را بر دوش کشیده و با خود به گور برد!

او قبل از این هم بارها خواسته بود که به زندگی خویش، پس از رسوایی پرستوبازها، پایان دهد، اما خودکشی نیز قتل نفس است و گناهی نابخشودنی.

شاید او با مهدورالدم دانستن مقتول و از سویی رفع خطر از جان مظلومانی دیگر، وجدان خویش را در حادثه قتل، مجاب کرده باشد. شاید هیچ کس دیگری هم تحمل آن حوادث شب و ساعات قبل از قتل را نداشته باشد و شاید هر کس دیگری جای نجفی بود، به این حادثه وحشتناک تن در می‌داد!

به گمان من تا تمامی اوراق پرونده در اختیار مردم قرار نگیرد و مردم از کل ماجرا و دخالت‌های امنیتی‌ها مطلع نشوند، وجدان عمومی جامعه، مجاب نخواهد شد.

تا این جای کار، من نجفی را «قاتلی مظلوم» می‌دانم و مستحق عفو! و میترا را «مقتولی ظالم» که باید برایش طلب مغفرت کرد! و شاید عفو نجفی موجبات غفران برای او شود.
2
1