۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۱۳۰۹۲
همزمان با دهه کرامت؛

آیین رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده آستان قدس رضوی برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده آستان قدس رضوی برگزار شد
آیین رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده آستان قدس رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده آستان قدس رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد رئيس سازمان فرهنگي آستان قدس رضوی در این مراسم با اشاره به رونمایی 50 عنوان کتاب در این مراسم، گفت: 16 اثر به همت انتشارات به نشر، 8 اثر به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی و 26 اثر به همت بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی تهیه شده است که در این مراسم رونمایی می شود همچنین 9 اثر از این آثار جدید رمان می باشد.

حسین سعیدی، مدیر عامل به نشر در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس ابراز کرد: از اول سال جاری ۱۱۴ عنوان کتاب جدید در ذیل معارف و سنت و سیره اهل بیت(ع) منتشر که در ۶ ماه اخیر 20 عنوان کتاب در خصوص سیره رضوی منتشر بوده و برخی از آن ها در این مراسم رونمایی می شود.

حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی نیز از طریق ویدئو کنفرانس اظهار کرد:  اهدای کتاب به زائران یکی از سنت های دیرینه آستان قدس رضوی است و بخش اعظم کتاب های منتشر شده در این معاونت در مورد جوان و نوجوان و کودک است.

وی افزود: آستان قدس رضوی امروز تخصصی ترین ناشران را در حوزه زیارت و فرهنگ زیارت دارد و‌ توفیق دارد با نشر کتاب به ۸ زبان زنده دنیا در خدمت زائران باشد.

حجت الاسلام مرویان حسینی، مدیر عامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی نیز از طریق ویدئو کنفرانس با بیان این که این نهاد در سال ۹۷ بیش از ۹۵ اثر تولید کرده که ۲۶ اثر در خصوص سیره امام رضا(ع) است، تصریح کرد: بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی به منظور پشتیبانی از اندیشه های اسلامی و مکتب تشیع در کشور و جهان اسلام در جهت وظیفه ذاتی خود که تولید و ترویج معارف اهل بیت(ع) است، فعالیت می کند.

خاطرنشان می شود، در این مراسم از ناشران و اهل قلم با حضور تولیت آستان قدس رضوی تجلیل و از 50 عنوان کتاب جدید آستان قدس رضوی رونمایی شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
سه ماه از انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی می‌گذرد، اما مانند گذشته تریبون زنده صداوسیما در اختیار تولیت آستان قدس رضوی نیست و در این مدت، سخنرانی تولیت این آستان مقدس به‌طور زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش نشده است.
0
0