۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۱۳۰۹۹
آیت الله حسینی شاهرودی در گفت وگو با رسا:

مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب ایران را به ملتی عزتمند تبدیل کرده است

مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب ایران را به ملتی عزتمند تبدیل کرده است
نماینده خبرگان با اشاره به اینکه مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب ایران را به ملتی عزتمند تبدیل کرده است، گفت: دشمن از مواضع مقتدرانه رهبری عصبانی و خشمگین است.

آیت الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به مواضع مقتدرانه و عزتمندانه رهبر معظم انقلاب در برابر زیاده خواهی های آمریکا گفت: رفتار مقتدرانه رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن سبب شد تا مردم ایران به داشتن چنین رهبر با اقتداری به خود ببالند.

وی با بیان اینکه دیپلماسی اقتدار و مقاومت همواره در برابر دشمنان کارساز بوده است، ادامه داد: مردم پس از مشاهده اقتدار و عزت رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن احساس عزت و سربلندی کردند.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب ایران را به ملتی عزتمند تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: حتی کسانی که مقداری با رهبر معظم انقلاب زاویه داشتند نیز پس از مشاهده رفتار مقتدرانه ایشان بسیار مشعوف شده و احساس هویت و شخصیت می کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز دشمن از مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب عصبانی و خشمگین است، تأکید کرد که دشمن از روی عجز و ناتوانی دست به تحریم رهبری زده است.

وی تأکید کرد: امروز هر ایرانی و بلکه هر مسلمانی از دارا بودن رهبری مقتدر و توانا افتخار می کنند و از مشاهده مواضع انقلابی و مقترانه ایشان احساس شخصیت و شعف دارند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیمیریم علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
خدا حضرت آقا رو همیشه برای مملکت صحیح و سالم نگه داره ان شاالله ...
1
0