۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۳۱۳۴
رییس بنیاد مهدویت لرستان مطرح کرد؛

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدوی در جامعه

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدوی در جامعه
رییس بنیاد مهدویت لرستان گفت: نهادینه سازی و گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه راه مقابله با توطئه های دشمن و خنثی سازی دسیسه تحریف فرهنگ مهدویت در جامعه است.

حجت الاسلام محمد هاشمی، رییس بنیاد مهدویت لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بنیاد مهدویت با دستور رهبر معظم انقلاب پس از جمع آوری غائله انجمن حجتیه در کشور تأسیس شد.

وی افزود: در استان لرستان بنیاد مهدویت نیز حدود یکسال است که تأسیس شده و آغاز به کار کرده است و اقدامات مؤثری صورت می گیرد.

حجت الاسلام هاشمی بر نهادینه سازی فرهنگ مهدوی در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی استفاده شود.

وی نهادینه سازی و گسترش فرهنگ مهدوی در جامعه را لازمه انجام فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: باید ارزش های دینی و فرهنگ مهدویت را به نسل جدید به عنوان منتظران حضرت ولی عصر(عج) انتقال داد تا انجام کارهای فرهنگی در جامعه تقویت شود.

رییس بنیاد مهدویت لرستان با اشاره به تلاش و هدف دشمنان در تحریف فرهنگ مهدویت خاطرنشان کرد: راه مقابله با توطئه های دشمنان فرهنگ سازی، تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان و پاسخگویی به سؤالات و شبهات است.

وی در پایان عنوان کرد: در سایه بصیرت بخشی و تقویت باورهای دینی، روشنگری در جامعه و بین نسل جوان باید این قشر را که آینده سازان کشور هستند، در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان مصون ساخت تا جلوی رواج هجمه ها گرفته شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات