۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۱۳۱۵۶
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی؛

کلیات اصلاح ساختار بودجه در ۴ محور اصلی تصویب شد

کلیات اصلاح ساختار بودجه در ۴ محور اصلی تصویب شد
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه به ریاست رییس جمهور، جمع‌بندی کمیته‌های کارشناسی از چارچوب‌های کلی و محورهای کلان اصلاح ساختار بودجه ارایه شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، این اصلاحات مبتنی بر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در موارد ذیربط و همچنین اصلاحات اساسی مورد نیاز برای کاستن وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی و ثبات اقتصادی تنظیم شده است.

کلیات اصلاح ساختار بودجه در 4 محور اساسی شامل درآمدزایی پایدار، هزینه‌کرد کارا، ارتقای ثبات، توسعه و عدالت و اصلاحات نهادی و نظام بودجه‌ریزی به تصویب رسید.

سران سه قوه و اعضای جلسه با تصویب کلیات یاد شده موافقت و مقرر کردند موضوعات اولویت‌های اصلاح ساختار در چارچوب طرح کلی در دستور کار جلسه آتی قرار گیرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
‏آقای نوبخت
این موارد اصلاح ساختار بودجه» است یا ایجاد شورش و بلوا در جامعه؟:
حذف خرید تضمینی محصولات کشاورزی!
خصوصی سازی بهداشت و آموزش بر خلاف قانون اساسی!
مردم هنوز طعم تلخ استثمار در استخدامهای شرکتی و نبود امنیت شغلی را فراموش نکرده‌اند
1
0
ناشناس
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
برای سرنگونی دشمنان ملت ایران صلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
شرایط کنونی و تحریم ها و کاهش درآمدهای نفتی، فرصتی طلایی و موهبتی الهی برای بهره گیری از ظرفیتهای بالقوه مالیاتی کشور می باشد که ضمن کاهش اثرات تحریم های ظالمانه غرب، فرصتی برای اصلاح ساختار بودجه نفتی غیرکارآمد و مقاوم سازی اقتصاد خواهد بود.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
تله‌ی انفجاری زیر پای نظام بازگشت سیاست های تعدیل اقتصادی دهه هفتاد با نام اصلاح ساختار بودجه
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
رئیس سازمان برنامه‌ و‌ بودجه در توییتی با تاکید بر لزوم خارج کردن «نفت و بنزین» از «بودجه» برای اصلاح ساختار بودجه، اجرای ۲۴ برنامه طراحی شده در ۴ محور؛ درآمد‌های پايدار، هزينه‌های كارآمد، ثبات اقتصادی و تقويت نهادی را برای تحقق این امر در آینده لازم دانست
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
سایت آمریکایی المانیتور: دکترین اقتصادی [آیت‌الله] خامنه‌ای مبتنی بر خودکفایی، کاهش واردات، قطع وابستگی به نفت و اولویت دادن به بخش‌های کشاورزی و عمران است که می‌تواند به خروج ایران از رکود و مقاومت در برابر تحریم‌ها کمک کند.

رهبر عالی ایران اصلاح فضای کسب و کار، ترمیم ساختار بودجه، بازسازی نظام بانکی، کاهش مداخله نهادهای حکومتی در اقتصاد و فسادستیزی را هم از دولت مطالبه کرده است
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
علي لاريجاني رئيس مجلس امروز بعد از ورود به استان مركزي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مقام معظم رهبري تأكيد داشتند بودجه ۹۸ بايد متناسب با تحريم و شرايط كشور تغييراتي داشته باشد، گفت: مجلس تصميم دارد در ٤ ماهه نخست سال آينده ساختار كشور را متناسب با شرايط و با نقش دادن به مردم در اقتصاد و ساماندهي بودجه كشور اصلاح كند. اگر بودجه عمراني كشور اصلاح شود و درصورتي‌كه لزوم اصلاح بودجه ٩٨ وجود داشته باشد، اين اصلاحيه به مجلس تقديم خواهد شد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
بودجه بدون نفت کار گشایی ایران بزرگ
0
0