۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۱۳۱۶۶
همزمان با شب میلاد ثامن الحجج؛

حرم مطهر رضوی گلباران شد

حرم مطهر رضوی گلباران شد
همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) حرم مطهر رضوی با حضور باشکوه مردم و خادمان بارگاه رضوی گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) حرم مطهر رضوی با حضور باشکوه مردم و خادمان بارگاه رضوی گلباران شد.

مردم ولایت مدار مشهد با تجمع در عرصه میدان شهدای مشهد با پای پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند تا در شب میلاد ولی نعمت خود آقا امام رضا(ع) عرض ارادت کرده و با نثار گل شادی و مسرت خود را از حضور در پیشگاه حضرت به نمایش بگذارند.

بنابراین گزارش مردم مشهد از زن و مرد و کودک و پیر و جوان به عشق هشتمین خورشید ولایت در عرصه میدان شهدا حضور یافتند تا با حضور دسته جمعی و با شکوه در جشن تولد ولی نعمت خود حضور پیدا کرده و به ثامن الحجج(ع) اعلام کنند که سبک زندگی رضوی را سیره زندگی خود خواهند کرد.

این گزارش می افزاید، زائران و مجاوران با این حرکت خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی زدند که تلاش می کنند این مردم را از اهل بیت(ع) دور کرده و فرهنگ غربی را بر آن ها تحمیل کنند اما بار دیگر مردم به صورت خودجوش به میدان آمده و اهل بیت و  فرهنگ رضوی را عجین یافته با خود اعلام داشتند و نشان دادند که هر تلاشی برای دور کردن مردم ایران از اهل بیت و معنویت بیهوده است.

همچنین مراسم جشن شب میلاد  امام رضا(ع) با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران با مداحی مداحان اهل بیت(ع) در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خاطرنشان می شود، در صبح روز میلاد ثامن الحجج خادمان بارگاه رضوی با توزیع نبات و شیرینی از زائران و مجاوران بارگاه رضوی در ایستگاه های شهدا و بسیج مترو استقبال می کنند همچنین آیین توزیع هفتمین کیک بزرگ تولد امام رضا(ع) در صبح میلاد در پارکینگ شماره 4 حرم مطهر در میان زائران و مجاوران توزیع می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات