۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷
کد خبر: ۶۱۳۱۷۱

اعزام هیأتی از سوی دفتر ایت الله صافی گلپایگانی به هندوستان

اعزام هیأتی از سوی دفتر ایت الله صافی گلپایگانی به هندوستان
هیاتی از سوی دفتر حضرت ایت الله صافی گلپایگانی برای بررسی وضعیت حوزه علمیه هندوستان عازم این کشور شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جهت ملاقات و تفقد ازاساتید و طلاب حوزه های علمیه و ملاقات با شیعیان هندوستان طبق رویه سنواتی هیاتی از طرف دفتر حضرت ایت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید عازم کشورهندوستان شد، این هیات ضمن بازدید ازحوزه علمیه غفران ماب  که تحت سرپرستی دفتر این مرجع تقلید است  با طلاب و اساتید ان حوزه ملاقات کرد.

همچنین در ملاقات دیگری با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه ایالت لکهنو سلام گرم و دعای خیر این مرجع تقلید به علما و شیعیان هندوستان ابلاغ شد، در این نشست که ائمه جمعه و جماعات، مدیران و اساتید و طلاب مدارس علمیه لکهنو حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر مجمع علمای هندوستان و امام جمعه لکهنو ضمن بیان خیر مقدم هیات اعزامی از طرف دفتر حضرت آیت الله صافی از عنایات ویژه این مرجع تقلید تقدیر و تشکر  کرد.

هیات مذکور ضمن ملاقات با شخصیت های علمی حوزه های علمی لکهنو از جمله ملاقات با حجت السلام و المسلمین سید حمید الحسن مدیر محترم مدرسه ناظمیه به بررسی مشکلات و نیازهای مدارس علمی هند پرداخت .

همچنین هیات اعزامی در راستای ملاقات های مردمی از برخی مدارس و دبیرستان و دانشگاه های ایالت لکهنو بازدید کرد. در ادامه این سفر هیات اعزامی با علما، ائمه جمعه و جماعات اساتید و طلاب مدارس علمی بمبئی ملاقات نموده و سلام و دعای خیر حضرت آیت الله صافی را به شیعیان هند ابلاغ کردند. در این سفر از طرف این مرجع تقلید هدیه ای تقدیم طلاب و اساتید مدارس علمیه شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
حفظه الله من جمیع البلایا وجعلنا خلفا صالحا بحق محمد وآله
0
0