۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۱۳۱۷۵
مسؤول سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی:

مراسم دهه کرامت سبب افزایش بصیرت رضوی در جامعه می‌شود

مراسم دهه کرامت سبب افزایش بصیرت رضوی در جامعه می‌شود
مسؤول سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری شایسته مراسم دهه کرامت، زمینه‌های معرفت افزایی و افزایش بصیرت رضوی در جامعه را مهیا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد، مسؤول سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، شنبه‌شب در دوازدهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید استان خراسان شمالی، با اشاره به لزوم گرامیداشت دهه کرامت و برپایی جشن‌ها و مراسم گوناگون فرهنگی و مذهبی در این دهه اظهار کرد: جشن‌های دهه کرامت در کشور عامل ترویج فرهنگ ناب رضوی است.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌ها و مراسم‌هایی همچون جشنواره زیر سایه خورشید در دهه کرامت می‌تواند عاملی برای گسترش و ترویج کرامت و پاک‌دامنی در جامعه شود.

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد افزود: باید نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در تمام استان‌های کشور تلاش کنند تا هرساله این جشنواره را بهتر و پربارتر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در تلاش است تا با برگزاری چنین مراسمی درصدد معرفت افزایی و افزایش بصیرت رضوی در جامعه برآید، اظهار کرد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران، یکی از مهم‌ترین جشن‌هایی که هرساله با اهتمام ویژه برگزار می‌شود، جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) است.

مسؤول سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم از نمایندگی آستان قدس رضوی و جوانان رضوی برگزارکننده جشنواره زیر سایه خورشید استان خراسان شمالی قدردانی و بر تداوم این برنامه‌ها در طول سال تأکید کرد.

گفتنی است، جشنواره مردمی زیر سایه خورشید استان خراسان شمالی با استفاده از کمک‌های مردمی و به همت جوانان رضوی بجنورد، در مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

در این جشن غرفه‌هایی ازجمله غرفه عفاف و حجاب و کودک و نوجوان برپا شد و در انتهای مراسم به تعدادی از میهمانان حاضر در جشنواره به قید قرعه کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات