۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۱۳۱۹۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

لزوم اتحاد در انتخابات پیش رو دوچندان است

لزوم اتحاد در انتخابات پیش رو دوچندان است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، ضرورت شور و نشاط و اتحاد در انتخابات پیش رو دوچندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در آیین استقبال از رئیس‌جمهور و دیدار مردمی در شیروان، با تأکید بر ضرورت همدلی و همراهی مسؤولان مختلف کشور برای نیل به اهداف متعالی نظام اسلامی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در بسیاری از بیانات و فرمایشات خود بر اتحاد و همبستگی ازجمله حضور پرشور در انتخابات تأکید کرده است.

وی افزود: باید بدانیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در پی توطئه‌چینی و از بین بردن اتحاد در میان امت اسلامی ایران هستند تا این ملت را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو ملت شریف ایران باید دوباره با حضور پررنگ و متحد خود دشمنان ایران اسلامی را از دسیسه‌چینی و تفرقه‌افکنی ناامید کنند و با حضور همه‌جانبه در این انتخابات مانند انتخابات پیشین حماسه سیاسی دیگری را در کشور رقم بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز دشمنان اسلام بیش‌ازپیش به دنبال توطئه و تفرقه‌افکنی در امت اسلامی ایران هستند؛ ازاین‌رو باید با حضور پرشور و متحد در انتخابات پیش رو آن‌ها را از دسیسه‌های خود ناامید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: باید تمام اقشار جامعه اعم از مردم عادی جامعه و افراد سیاسی کشور با پیروی از فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری باوجود هر دیدگاه و اعتقادی در انتخابات گوناگون کشور شرکت کنند، زیرا اتحاد و همبستگی تمام اقشار جامعه در حضور در انتخابات کشور مهر بطلانی بر سخنان و دسیسه‌های دشمنان این کشور است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات