۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۱۳۱۹۸
آیت الله عاملی:

تربیت قرآنی آینده سالم اجتماعی را به دنبال دارد

تربیت قرآنی آینده سالم اجتماعی را به دنبال دارد
امام جمعه اردبیل گفت: تربیت به شیوه آموزه‌های قرآنی آینده سالم فرزند را تضمین کرده و جامعه‌ای متعالی را رقم می‌زند و نسلی که از قرآن دوری کند امید چندانی به عاقبتش نیست.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در جشن اتمام حفظ کل قرآن کریم امیر هادی بایرامی، تنها حافظ خردسال روشندل کشور در اردبیل اظهار داشت: تلاش‌ها و زحمات پدر و مادر امیرهادی بایرامی در تربیت قرآنی فرزند خود شیسته تقدیر است و باید الگوی تمامی والدین باشد.

وی افزود: به همه والدین توصیه می‌شود در تربیت فرزندان از چنین والدینی که فرزندی قرآنی و پاک تربیت کرده‌اند الگوگیری کرده و فرزندان خود را با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و قرآنی تربیت و پرورش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان برکات قرآن بیان کرد: تربیت به شیوه آموزه‌های قرآنی آینده سالم فرزند را تضمین کرده و جامعه‌ای متعالی را رقم می‌زند و نسلی که از قرآن دوری کند امید چندانی به عاقبتش نیست.

آیت الله عاملی با تاکید بر توسعه برنامه‌های قرآنی در جامعه تصریح کرد: در کنار والدین که باید برای تربیتی قرآنی فرزندان خود تلاش کنند، انتظار می‌رود مسئولان و نهادهای فرهنگی نیز در این زمینه تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

امیر هادی بایرامی، حافظ خردسال اردبیلی حفظ قرآن را به‌ طور رسمی در یکی از کلاس‌های حفظ و زیر نظر استاد محمد مقدسی، یکی از اساتید قرآنی استان آغاز و در سال 98 موفق به اتمام حفظ کل قرآن کریم شد.

این حافظ خردسال تنها حافظ کل قرآن کریم خردسال روشندل در سطح کشور است که با وجود محروم بودن وی از نعمت بینایی، خداوند متعال بالاترین نعمت خود را که همان حفظ آیاتش است به او عطا کرده و جشن جشن اتمام حفظ کل قرآن کریم امیرهادی بایرامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استانی، اساتید و جامعه قرآنی اردبیل در منزل شخصی بایرامی برگزار شد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات