۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۱۳۲۰۴

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
یادبودی برای شهدای روستایی قاینات، میزبانی از خدام رضوی و نمایشگاه عفاف و حجاب در بشرویه عناوین برخی از اخبار فرهنگی خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مراسم یادبود 9 شهید دهستان پسکوه و چهار شهید روستای اسفشاد برگزار شد.

منصوری، مداح روشندل کشور در این مراسم اظهار کرد: تنها کشوری که در جهان در مقابل استکبار و صهیونیسم غاصب به صورت تمام قد ایستاده، ایران است و قاطعانه پاسخ زیاده خواهی های استکبار را بدون فوت وقت می دهد.

مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و تبلیغات اسلامی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

میزبانی از خدام رضوی

چند روزی است جای جای استان و مردمانش، میزبان خدام رضوی و پرچم سبز حرم علی بن موسی الرضا (ع) است و خدام با عبور از شهرها و روستاها قاصدان حرم می شوند تا عاشقان آن حضرت با ذکر رضا رضا بر لب و بوسه ای بر پرچم متبرک حرم، دل را روانه آستان با صفایش کنند.

 این سفر در آستانه زادروز میلاد امام مهربانی ها به ارسک، نهبندان و خوسف هم ختم شد و مردمان کویرنشین با اسپند و ذکر صلوات به استقبال خدام رضوی آمدند، دل را به صلوات خاصه اش جلا دادند و باران چشم ها را بدرقه راه خدام کردند.

نمایشگاه عفاف و حجاب در بشرویه

نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت دهه کرامت و در هفته عفاف و حجاب در بشرویه افتتاح شد.

حسنی رئیس فنی و حرفه ای بشرویه و مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با 18 غرفه و با حضور 54 نفر از بانوان و آقایان این شهرستان برپا شد.

اعزام دانش آموزان به طرح هجرت

سرهنگ حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه اظهار کرد: 45 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان در اردوی 10 روزه طرح هجرت دانش آموزی به مرمت، زیباسازی و رنگ آمیزی شش مدرسه بشرویه می پردازند./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات