۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۱۳۲۰۷
امام جمعه کوهدشت:

امامزادگان تجلی رحمت الهی هستند

امامزادگان تجلی رحمت الهی هستند
امام جمعه کوهدشت امامزادگان را تجلی رحمت الهی عنوان کرد و گفت: انسان با زیارت امامزادگان به آرامش می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، ظهر امروز در همایش بزرگداشت امامزاده محمد(ص) کوهدشت با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) گفت: این ایام فرصتی مناسب برای ترویج و تبیین ارزش های دینی و اخلاقی است.

حجت الاسلام طهماسبی عنوان کرد: تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه فرصتی مناسب برای پرداختن به نقش معنوی امامزادگان در هدایت مردم و تبیین اهمیت و جایگاه آنان در تداوم مذهب شیعه در کشور است.

وی بر ضرورت پیروی از سبک زندگی و سیره اهل بیت(ع) تأکید کرد و افزود: پیروی از سبک زندگی و سیره بزرگان دین و اهل بیت عصمت و طهارت مهم ترین عامل نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام طهماسبی برگزاری همایش امامزادگان را یک اقدام ارزشمند توصیف و عنوان کرد: این امامزادگان مایه آرامش و آسایش مردم هستند و انسان با زیارت این امامزادگان واجب التعظیم به آرامش می رسد.

وی با اشاره به اینکه در روایات برای زیارت امامزادگان پاداش زیادی بیان شده است، ابراز داشت: رسول اکرم(ص) فرموده است کسی که فرزندان من را زیارت کند، در روز قیامت او را از وحشت آن روز نجات می‌دهم.

امام جمعه کوهدشت امامزادگان را تجلی رحمت الهی عنوان کرد و گفت: با زیارت امامزادگان مورد مهر و رحمت الهی قرار می گیریم.

گفتنی است، در پایان این همایش از هیأت امناها و خدام امامزاگان نیز تجلیل شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات