۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۱۳۲۱۵
رییس شورای حوزه علمیه لرستان:

استان لرستان زادگاه و سرزمین پرورش علما و مبلغان است

استان لرستان زادگاه و سرزمین پرورش علما و مبلغان است
رییس شورای حوزه علمیه لرستان، استان را زادگاه و سرزمین پرورش علما و مبلغان عنوان کرد و گفت: طلاب و روحانیت در رشد و ارتقای معنویت، اخلاق و فرهنگ جامعه نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه لرستان که به میزبانی حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، حوزه را پناهگاه مردم خواند و گفت: این نهاد مقدس پاسدار آموزه های اخلاقی و قرآنی در جامعه است.

وی به نقش حوزه در تربیت و پرورش طلاب افزود: نقش طلاب و روحانیت در خدمت به مردم و جامعه و حضور در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل پر رنگ است.

حوزه علمیه سنگربان معارف الهی و اخلاقی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی استان لرستان را زادگاه و سرزمین پرورش علما و مبلغان عنوان کرد و ادامه داد: حوزه علمیه ظرفیت عظیم در جامعه بوده و از این ظرفیت باید در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و بصیرت بخشی بهره مند شد.

وی در ادامه حوزه علمیه را سنگربان معارف الهی و اخلاقی عنوان و خاطرنشان کرد: نتیجه ارتقای معنویت، بصیرت و پیشرفت و فرهنگ در جامعه زحمات خالصانه حوزه های علمیه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به آینده نگری حوزه اشاره کرد و گفت: حرکت رو به جلو در زمینه های مختلف در حوزه علمیه بیانگر آینده نگری و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب و انتظاراتی است که ایشان از حوزه های علمیه دارند.

وی در پایان از زحمات و خدمات مدیر سابق حوزه علمیه برادران استان لرستان قدردانی کرد و گفت: حجت الاسلام میناپور در ارتقای فعالیت های علمی، تهذیبی و پژوهشی در حوزه نقش آفرینی کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات