۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۶۱۳۲۱۸
کوچکی نژاد در گفت‌وگو با رسا:

رییس‌جمهور پاسخگوی کاستی های اقتصادی باشد

رییس‌جمهور پاسخگوی کاستی های اقتصادی باشد
نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است رییس‌جمهور باید در جلسه ای غیرعلنی در میان نمایندگان حاضر شود و به آنها در خصوص کاستی‌ها و اشتباهات اقتصادی رخ داده ارائه توضیح کند.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره سرنوشت طرح استیضاح رییس‌جمهور، اظهار داشت: سی نفر از وکلای ملت که خواستار استیضاح رییس‌جمهور بودند همچنان بر سر موضع خود باقی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارند که طرح سوال از رییس‌جمهور دیگر کارایی لازم را ندارد و باید شخص رییس‌جمهور استیضاح شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان تاکید کرد: تنها سوال نباید در دستور وکلای ملت باشد، بلکه ابزاری مانند تحقیق و تفحص در شرایط کنونی می‌تواند دولت را مجبور به پاسخگوی کند. برای مثال می‌توان دولت را ملزم کرد درباره نحوه توزیع ارز 4200 تومانی و همچنین نحوه توزیع یارانه‌ها در حوزه‌های مختلف، پاسخگو باشد.

کوچکی نژاد در پایان تصریح کرد: بنده پیشهاد می‌کنم رییس‌جمهور در یک جلسه غیرعلنی در میان نمایندگان حاضر شود و به آنها در خصوص کاستی‌ها و اشتباهات اقتصادی رخ داده ارائه توضیح کند./856/ت302/ق

ارسال نظرات