۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۱۳۲۳۵

رژیم صهیونیستی برای احتمال جنگ در چند سال آینده خود را آماده می‌کند

رژیم صهیونیستی برای احتمال جنگ در چند سال آینده خود را آماده می‌کند
یک وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که این رژیم به دلیل نگرانی از بروز جنگ در چند سال آتی، خود را برای این احتمال آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، «تصاحی هنگبی» وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی می‌گوید که این رژیم برای احتمال یک تقابل نظامی با ایران یا بازوهای نظامی این کشور، طی دو سال آینده، در حال آماده شدن است. 

هنگبی که عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز است در مصاحبه با «اسرائیل هیوم» گفت: امکان درگیری نظامی با ایران یا نواب این کشور از احتمال اینکه جنگی صورت نگیرد، بیشتر است. وی تاکید کرد که «مساله آری یا خیر نیست؛ بلکه مسأله، زمان است». 

این اظهارات وزیر صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی هر ساله رزمایش‌های مختلفی جهت آمادگی با هر جنگ احتمالی علیه لبنان و حزب‌الله برگزار می‌کند اما سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اخیرا اعلام کرد که این رژیم آمادگی جنگ ندارد و تل آویو امروز بیش از هر زمان دیگری از مقاومت هراس دارد. او گفت، در صورت بروز جنگ، مقاومت این توان را دارد که «عصر حجر» را به این رژیم نشان دهد.

وبگاه «تایمز اسرائیل» در بهمن ماه گذشته از تشکیل گردان تازه تاسیس دروازه‌های آتش، تحت فرماندهی تیپ «بارام» در مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر داد که هدف آن مقابله با طرح حزب‌الله برای تصرف الجلیل در صورت وقوع جنگی در آینده است./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات