۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۱۳۲۶۶
حجت الاسلام اژه ای مطرح کرد؛

ارتقای جایگاه شورا‌های حل اختلاف در ۱۰ سال گذشته

ارتقای جایگاه شورا‌های حل اختلاف در ۱۰ سال گذشته
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ارتقای جایگاه مرکز شورا‌های حل اختلاف در زمان حجت‌الاسلام احمدی میانجی گفت: در ده سال گذشته جایگاه شوراهای حل اختلاف ارتقا یافت .

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز امور شورا‌های حل اختلاف عنوان کرد: امروز این جلسه به جهت تقدیر و تشکر از دو مدیر خدوم و خیرخواه و پرتلاش و کسانی که زحمت کشیده و می‌کشند، می‌باشد. البته لازم به تکریم و معارفه نیست؛ چرا که هر دو بزرگوار شناخته شده هستند.

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: حجت‌الاسلام احمدی میانجی، معرف حضور همه شما هست و یکی از مدیران دلسوز، وقت شناس، منظم، خیرخواه، دارای ایده و حکیم نسبت به همکاران، همراهان و مردم است که البته کسی که در بیت آیت‌الله احمدی میانجی تربیت شده باشد، غیر از این هم از او انتظاری نیست.

وی با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام احمدی میانجی در مرکز شورای حل اختلاف اذعان کرد: او در طول این ۱۰ سال در مورد بسیاری از امور از جمله شورا‌های حل اختلاف جزءِ السابقون السابقون است و در طول این ده سال اخیر زحمات بسیاری متحمل شده که به سهم خود از ایشان تشکر می‌کنم و البته حتما با مجموعه دستگاه قضایی همراه است و از تجربیاتش ما را محروم نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به ساماندهی شعبات شهری و روستایی شورا‌های حل اختلاف در دوران حجت‌الاسلام احمدی میانجی اظهار کرد: این موضوع جزءِ موارد بسیار خوبی بود که در این دوران اتفاق افتاد و موضوع دوم مسئله انضباط در امور مختلف شورا اعم از مسائل مالی و غیرمالی بود؛ چرا که انضباط امر مهمی در همه امور از جمله امور اداری است و کسانی که دارای انضباط هستند، دارای توفیق بیشتری نیز هستند و ایشان توانست انضباط خوبی را در مجموعه‌های شورا از جنبه‌های مختلف برپا کند و همچنین موفق شد آموزش‌های خوبی را برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: او به میزان وسع و امکانات توانست آموزش‌ها را به روز کند و توجه خوبی نسبت به آموزش اعضای شورا و مجموعه همکاران داشت که این امر بسیار موثر و مفید بود.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: از جمله نکات برجسته، نظارت و سرکشی ایشان و حضور خوب و فعالی بود که در شورا داشت و جایی از شورا نبود که از نظر ایشان مغفول بماند که این موضوع بسیار مهم است که یک مدیر بر مجموعه اشراف داشته باشد و زمانی که اشراف و ایده باشد، نسبت به رفع نواقص و ارتقاء مسائل تلاش می‌شود.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به ارتقاء جایگاه مرکز شورا‌های حل اختلاف در زمان حجت‌الاسلام احمدی میانجی اظهار کرد: ایشان جایگاه شورا را ارتقاء بخشید و همچنین برخی از آیتم‌ها را پایدار و تثبیت کرد که حقیقتا از جنبه‌های مختلف جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم که ایشان ما را از تجربیاتش محروم نکند.

لازم به ذکر است ،حجت الاسلام مظفری رییس کل سابق دادگستری آذربایجان شرقی با حکم رییس قوه قضاییه در سمت رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف منصوب شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات