۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۳۲۸۵
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

کرامت و ارزش وجودی زن با حفظ عفاف و حجاب معنا پیدا می‌کند

کرامت و ارزش وجودی زن با حفظ عفاف و حجاب معنا پیدا می‌کند
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که کرامت و ارزش وجودی زن با حفظ عفاف و حجاب معنا پیدا می‌کند، گفت: هدف دشمن از بین بردن این کرامت و ارزش وجودی با ترویج بدحجابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در در نشستی که با موضوع حجاب با حضور جمعی از خواهران مبلغ در قائمشهر برگزار شد، گفت: حجاب یک دستور الهی است که در طول تاریخ همواره مورد تأکید ائمه معصومین (ع) قرار داشته است.
 
وی، حجاب را عامل تقویت جایگاه زن در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که اسلام با توجه دادن به این مسأله، جایگاه زن را در جامعه اسلامی ارتقا بخشید، افزود: در هیچ یک از ادیان الهی همانند اسلام به زن و کرامت زن توجه نشده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که امروز زن در جوامع غربی به کالایی برای تجارت تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که بانوان در جامعه اسلامی به ویژه ایران از یک عزت و عظمت خاصی برخوردار هستند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به زن کرامت و ارزش وجودی داده است، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب، زن در جامعه اسلامی از جایگاه و تراز پایینی برخوردار بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب از جایگاه زن در جامعه اسلامی عصبانی هستند، افزود: به همین دلیل شبانه روزی می‌کوشند تا ارزش وجودی زن در جامعه اسلامی را تضعیف و خدشه دار کنند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که کرامت و ارزش وجودی زن با حفظ عفاف و حجاب معنی پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن از بین بردن این کرامت و ارزش وجودی با ترویج بدحجابی در جامعه اسلامی است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که هویت زن در جامعه اسلامی منوط به حفظ عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه دینی باید ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (ع) و حضرت معصومه (س) را الگوی خود در عفاف و حجاب قرار دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال از بردن هویت دینی و ارزش‌های معنوی در جامعه اسلامی است، بیان داشت: با ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب این توطئه دشمن نیز خنثی خواهد شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات