۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۱۳۲۸۸
حجت الاسلام نجفی خبر داد؛

فعالیت مرکز مجازی آموزش حفظ قرآن در اوقاف لرستان

فعالیت مرکز مجازی آموزش حفظ قرآن در اوقاف لرستان
رییس ستاد مرکز حفظ قرآن کریم اوقاف با اشاره به فعالیت مرکز مجازی آموزش حفظ قرآن، گفت: ۲۰۰ قرآن آموز به صورت روزانه در این مرکز مشغول حفظ قرآن زیر نظر کارشناسان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علیرضا نجفی، رییس مراکز آموزش غیرحضوری ستاد مرکز حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف عصر امروز در نشست یک روزه با کاربران و اساتید مجازی حفظ قرآن کریم که در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد، گفت: تلاش مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف لرستان در تربیت حافظان قرآنی بسیار ارزشمند است.

وی به نقش مربیان در تربیت حافظان قرآن اشاره کرد و بیان داشت: مربیان مجازی این مرکز در تربیت حافظان نقش بسیار مهمی دارند و این مهم در نهادینه سازی فرهنگ حفظ قرآن مؤثر است.

حجت الاسلام نجفی با تأکید بر استفاده حافظان از روش های علمی و اصولی گفت: حافظان قرآن بایستی در حفظ قرآن کریم از روش های علمی و اصولی استفاده کنند و به شیوه های مؤثر و صحیح توجه داشته باشند.

وی مهم ترین عامل موفقیت علاقه مندان به حفظ قرآن را تکرار بیشتر محفوظات در فاصله زمانی کم دانست و افزود: حفظ قرآن کریم محدودیت سنی ندارد و نیازمند تلاش و پشتکار و استفاده از روش های اصولی است.

رییس ستاد مرکز حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف قرآن را چراغ راه عنوان کرد و گفت: در کنار حفظ آیات قرآن باید به تعالیم و دستورات دینی توجه داشت و در زندگی از آموزه های دینی درس گرفت.

وی عنوان داشت: تبیین و نهادینه سازی آموزه های دینی در جامعه امری مهم برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی به ویژه جوانان بوده و جلوی رواج آسیب ها و هجمه های مورد هدف دشمن را می گیرد.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: مرکز مجازی اداره کل اوقاف لرستان سه کارشناس حفظ و ۲۰۰ قرآن آموز دارد که روزانه به صورت تلفنی به آموزش حفظ قرآن کریم مشغول هستند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات