۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۱۳۳۰۴
همزمان با ولادیت امام رضا؛

جشن ملی زیر سایه خورشید در کاشان برگزار شد + فیلم

جشن ملی زیر سایه خورشید در کاشان برگزار شد + فیلم
جشن ملی زیر سایه خورشید همراه با آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی آه و آهو با حضور خدام حرم رضوی در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام مقداد ملایی روحانی و مبلغ کاروان زیر سایه خورشید یکشنبه شب در جشن ملی زیر سایه خورشید و آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی آه و آهو در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: برگزاری این جشنواره و برنامه‌های زیر سایه خورشید در کاشان با تلاش و کوشش جوانان رضوی ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با تقدیر و تجلیل از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، افزود: زبان شیرین و مهربانی یکی از ویژگی‌های امام رضا (ع) در سبک زندگی رضوی با سیره علوی است.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با تاکید بر اینکه زبان شیرین یکی از اصول سیره ائمه ما است، گفت: زبان شیرین زبانی است که در آن رنجاندن، نیش زدن، کنایه، تهمت و توهین جایگاهی ندارد.

حجت‌الاسلام ملایی همچنین زبان شیرین را عامل جذب افراد و نزدیکی به یکدیگر به ویژه در خانه و خانواده دانست و گفت: زبان تلخ عامل رنجاندن، دوری و کینه افراد از یکدیگر می‌شود.

وی لزوم داشتن زبان شیرین برای همه اعضای خانواده را یادآور شد و گفت: عدم برخورداری از زبان شیرین در خانواده سبب بسیاری از مشکلات خانوادگی و افزایش طلاق در خانواده‌ها است.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به اینکه کلام عاطفی در خانواده‌ها کم رنگ شده است، افزود: متاسفانه علت اصلی مشکلات بد زبانی رنجش از یکدیگر است.

حجت‌الاسلام ملایی گفت: با زبان شیرین زندگی را شیرین کنیم و بهتر از زندگی برای انجام امور مادی و معنوی فردی و اجتماعی لذت ببریم تا بیشتر و بهتر به هدایت، سلامت و سعادت جسمی، روحی و اخلاقی برسیم.

لازم به ذکر است؛ یازدهمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری آه و آهو در کاشان با شعار «مهربان‌ترین پدر» همراه با جشن ملی زیر سایه خورشید به همت موسسه خادمین حضرت رضا (ع) کاشان و همکاری خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی به مدت ۱۱ شب در دهه کرامت رضوی از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان شب گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب
تعداد بازدید : 2

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات