۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۱۳۳۲۳
از سوی کانون بسیج هنرمندان دزفول؛

همایش استانی شعر دفاع مقدس با موضوع گل واژه‌های حماسه برگزار می‌شود

همایش استانی شعر دفاع مقدس با موضوع گل واژه‌های حماسه برگزار می‌شود
یاقدوس از برگزاری همایش استانی شعر دفاع مقدس با موضوع «گلواژه‌های حماسه» از سوی کانون بسیج هنرمندان دزفول خبر داد.
محمد یاقدوس، مسؤول کانون بسیج هنرمندان دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از انتشار فراخوان همایش استانی شعر دفاع مقدس «گل واژه‌های حماسه» به همت انجمن شعر کانون بسیج هنرمندان دزفول خبر داد و گفت: این همایش با موضوعات دفاع مقدس، عاشورا و دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران، مدافعان حرم و شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ در دزفول برگزار می‌شود.

مسؤول کانون بسیج هنرمندان دزفول با بیان اینکه در همایش از شعرخوانی شاعران استان بهره‌مند خواهیم شد، افزود: هر شاعر می‌تواند در هر کدام از موضوعات ذکر شده سه اثر را حداکثر تا ۱۰ شهریورماه به دبیرخانه همایش ارسال کند تا در هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری همایش باشیم.

یاقدوس با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قالب سنتی (کلاسیک) شعر فارسی باشند، خاطرنشان کرد: آثار باید به صورت فایل word با خط nazanin ۱۴ با درج نام و شماره تماس و شهر محل سکونت شاعر به شماره واتس آپ ۰۹۱۶۸۲۲۹۴۳۶ ارسال شود.

وی با بیان اینکه در اختتامیه همایش از نفرات اول تا سوم و همچنین سه نفر از آثار برگزیده تقدیر می‌شود، گفت: محدوده سنی خاصی برای شرکت وجود ندارد منتهی در روز برگزاری همایش تنها اشعار برگزیده معرفی و سراییده می‌شوند.

مسؤول کانون بسیج هنرمندان دزفول در ادامه با اشاره به ولادت امام رضا (ع) عنوان داشت: شب گذشته شب شعر کرامت سبز با موضوع ولادت امام رضا و خواهر بزرگوارشان (علیهم السلام) و گرامیداشت حضرت محمدبن موسی الکاظم و حضرت سبزقبا (علیهم السلام) با حضور شاعران شهرستان در آستانه سبزقبای دزفول برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات