۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۱۳۳۳۱
برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹؛

مدرسه علمیه الزهرا واوان از میان دارندگان مدرک دیپلم به بالا طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه الزهرا واوان از میان دارندگان مدرک دیپلم به بالا طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه الزهرا (س) واوان از میان علاقه‌مندان و متقاضیان دارای مدرک دیپلم و با شرط سنی کمتر از ۳۰ سال برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه خواهر می‌پذیرد.

طاهره سادات نعیمی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در همین مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اسلامی قرائتی موسس این حوزه علمیه، از میان علاقمندان و متقاضیان دارای مدرک دیپلم و با شرط سنی کمتر از 30 سال در سطح دو برای سال تحصیلی 98_99 طلبه خواهر می پذیرد.

وی حوزه های علمیه را یکی از مهمترین پایگاه‌های علمی و دینی در کشور برشمرد و ابراز کرد: حوزه های علمیه خواهران یکی از بهترین مراکز علمی برای بانوانی که خواهان فراگیری علوم و معارف الهی با انگیزه خدمت علمی و دینی به مکتب تشیع و افراد جامعه هستند به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان سابقه فعالیت علمی، پژوهشی و فرهنگی این مدرسه علمیه را بیش از 24 سال دانست و گفت: تمام فعالیت های این حوزه علمیه باهدف تربیت مبلغان، مدرسان و پژوهشگران علوم دینی صورت می پذیرد.

وی افزود: برای سال تحصيلي 98_99 نیز با همین هدف از خواهران علاقه مند به تحصیلات حوزوی پذیرش به عمل می آورد.

نعیمی ادامه داد: مدرسه علمیه الزهرا(س) يکي از واحدهای علمی تربیتی است که تحت نظارت شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران قرار دارد و از جهت سازماندهی و هدایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران عهده دار تعلیم و تربیت طلاب خواهر در مقطع سطح دو است.

وی درخصوص شیوه تحصیلی طلاب در مدرسه علمیه الزهرا(س) بیان داشت: فعالیت این مرکز علمی به صورت تمام وقت، حضوری و پیوسته خواهد بود و دانش آموختگان می توانند دروس حوزوی را در محدوده زمانی پنج تا هفت سال به اتمام برسانند و مدرک کارشناسی را دریافت کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان یکی از مهمترین اهداف علمی و تربیتی این حوزه علمیه را تعلیم و تربیت بانوان فرهیخته، متعهد، متخلق، آگاه و انقلابی در جهت حفظ و اعتلای نهاد خانواده برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین ترویج فرهنگ و معارف دین و اندیشه های پاک اسلامی و پژوهشگري و راهبردشناسي در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعي از دیگر اهداف حوزه علمیه الزهرا(س) به شمار می رود.

یادآور می شود علاقه مندان می توانند به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کرده به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند، آدرس مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان به نشانی اسلامشهر، شهرک واوان، بلوار شهید منتظری، خیابان شهید رجایی، نبش کوچه 50 شرقی، پلاک 47 و به شماره 56173232 است./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سادات رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
چرا شرط سنی داره؟؟؟؟؟ خوب ماهم علاقه به ادامه تحصیل داریم!!!
0
0
سادات رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
چرا شرط سنی داره؟؟؟؟؟ خوب ماهم علاقه به ادامه تحصیل داریم!!!
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
سلام من یک خانم متولد 57 هستم بخاطر شرایط زندگی الان میتوانم ادامه تحصیل دهم ولی شرایط سنی شما مانع میشود لطفا راهنمایی کنید
0
0
احمدی
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
سلام دوست عزیز بخاطر شرایط سنی شما میتوانید به صورت پاره وقت که ۷ ساله هست شرکت کنید دیگه شرایط سنی ندارد