۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۱۳۳۳۷

تقدیر از ۳۰ دانش آموز تحت تکفل آستان قدس رضوی در خوزستان

تقدیر از ۳۰ دانش آموز تحت تکفل آستان قدس رضوی در خوزستان
حمیدی نژاد گفت: از ۳۰ دانش آموز تحت تکفل کانون تعلیم و تربیت نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان تجلیل به عمل آمد.
مسعود حمیدی نژاد، دبیر کانون تعلیم و تربیت نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دانش آموزان محروم و نیازمند، بدسرپرست و بی سرپرست و یتیم در کانون عضو هستند، اظهار داشت: دانش آموزان از طریق معلمان، مدارس و مساجد معرفی می‌شوند و همچنین معلمان کانون که شاغل و بیشتر بازنشسته آموزش و پرورش هستند به عنوان خادم یار در عرصه تعلیم و تربیت حضور دارند.

دبیر کانون تعلیم و تربیت نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان بیان داشت: کلاس‌های آموزشی از سوی معلمان خادم یار برای دانش آموزان ضعیف برگزار می‌شود تا از این طریق بتوان به ارتقای تحصیلی شان کمک کرد که در این باره طی ۲ روز گذشته مراسم تجلیل از ۳۰ دانش آموز برتر کانون با حضور خادمان رضوی به عمل آمد.

حمیدی نژاد با بیان اینکه تجلیل از دانش آموزان کانون تعلیم و تربیت آستان برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: در سطح استان ۲۲۰ معلم خادم یار خواهر و برادر عضو کانون هستند که از این تعداد ۱۲۰ معلم در اهواز مشغول خدمت هستند.

وی پیرامون شرایط معلمان خادم یار گفت: داشتن شرایط عمومی و کسب تأییدیه پس از ورود به سامانه خادم یاران در کنار توانایی‌های آموزش از جمله شرایط نام نویسی به عنوان معلم خادم یار معلم هستند.

لازم به ذکر است، استان خوزستان بیش از ۹ هزار خادمیار رضوی دارد که در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مشغول خدمت رسانی به مردم استان هستند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات