۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۱۳۳۵۴
از سوی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز؛

دوره آموزشی تلبس در مردادماه برگزار می‌شود

دوره آموزشی تلبس در مردادماه برگزار می‌شود
معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز از برگزاری دوره آموزشی تلبس در مردادماه خبر داد.
حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تابستانه آموزشی ویژه پایه‌های هفتم و دهم خبر داد و گفت: در این دوره برای پایه‌های هفتم درس مکاسب ۱ و پایه‌های دهم درس نهایه از سوی اساتید مدرسه تدریس می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز با اشاره به برگزاری دوره اختبار برای طلاب جدید الورود ابراز کرد: این دوره از ۹ تیرماه آغاز و تا ۵ مردادماه با حضور ۱۱ طلبه جدید الورود ادامه خواهد داشت که برگزاری کلاس‌های آموزشی و اخلاقی و اردوی مشهد مقدس محور اصلی هستند.

حجت الاسلام بنی طریف با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید بنای ما پذیرش ۱۱ طلبه است، افزود: در صورتی که علاقه‌مندان بیشتری برای حضور در حوزه مراجعت کنند قطعا در دوره اختبار شرکت داده می‌شوند هر چند که تمایل ما جذب بیشتر است.

وی با بیان اینکه مصاحبه‌های تخصصی از طلاب جدید الورود به پایان رسیده است، اظهار داشت: با توجه به برداشته شدن آزمون ورودی برای حوزه‌های خوزستان اگر کسی دارای شرایط پذیرش مدرسه باشد، مراحل جذب و پذیرش را در اسرع وقت برگزار خواهیم کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز به برگزاری دوره آموزش تلبس در مردادماه اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه‌های علمی و راه اندازی مرکز تخصصی برای طلاب سطح ۲ از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات