۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۳۳۶۴
مسؤول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه:

بیانیه گام دوم انقلاب برای ۴ و نیم میلیون ایرانی تبیین شده است

بیانیه گام دوم انقلاب برای ۴ و نیم میلیون ایرانی تبیین شده است
مسؤول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه ۴۰ ساله آینده کشور است که باید برای مردم و مسؤولان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد نوری در نشست خبری و تعاملی با رسانه های استان قزوین اظهار داشت: براساس بیانات مقام معظم رهبری بیش از 70 درصد جمعیت امروز کشور بعد از انقلاب متولد شده اند و انقلاب، دفاع مقدس و مبارزات آن روزها به خوبی برای این افراد تبیین نشده است.

وی بیان کرد: اگر جامعه ای نتواند تاریخ و رویدادهای خود را برای نسل جوان خود تبیین کند قطعا نمیتواند ارزش ها ی خود را به این نسل منتقل کند از این رو سال هاست در کشور در تلاشیم تا انقلاب اسلامی، روزهای مبارزه و دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات روشنگری با هدف نعضت تبیین با همین منظور با همراهی سپاه در سراسر کشور برگزار می شود و در تلاشیم تا انقلاب اسلامی و ارزش های آن و همینطور دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم.

نوری عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم نیز در این مدت به عنوان مهم ترین نقشه راه فعالیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور توانسته است به اهمیت و تاکید تبیین انقلاب اسلامی و ارز شهای آن برای نسل جوان بپردازد.

وی گفت: به همین منظور بخش قابل توجهی از نهضت تبیین و روشنگری در کشور به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص داده شده است.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه افزود: بر همین اساس در بیش از 47 هزار برنامه و گردهمایی که به منظور تبیین و روشنگری در کشور برگزار شده است بیش از 4 و نیم میلیون نفر با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شدند.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه تصریح داشت: رهبر بصیر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به صورت کامل به تبیین وضعیت موجود کشور، گذشته و آینده پیش رو پرداخته اند که در خصوص وضعیت امروز به درستی به تاثیر دروغ پردازی های رسانه های معاند، تبلیغات فرهنگی و جنگ اقتصادی اشاره داشته اند.

نوری عنوان کرد: سه مسئله اصلی خودسازی، جامع پردازی و تمدن سازی بارها در بیانیه گام دوم انقلاب به چشم میخورد و نشان میدهد کلید موفقیت کشور در توجه ویژه به این نکات است.

وی همچنین گفت: برای این که بتوانیم به بیان داشته های انقلاب در جامعه برسیم باید بتوانیم مقایسه ای درست، منطقی و تخصصی از وضعیت موجود با وضعیت طاغوت در کشور ارائه کنیم، تا ببینیم دستاوردهای واقعی نظام برای مردم چه چیزهایی بوده است.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند در زمان طاغوت درآمد کشور از محل فروش نفت سالانه چقدر بود وچه مقدار از آن صرف توسعه و آبادی در کشور می شد که وزیر وقت در مصاحبه با تلویزیون از گرسنگی بیش از 80 درصدی مردم کشور خبر میداد و امروز تحریم ها، شرایط اقتصادی نا مناسب، مشکلات داخلی و خارجی، جنگ و خرابی های بعد از جنگ چند درصد از درآمدهای کشور را از بین بردو با همین شرایط در عرصه های علمی، اقتصادی، هنری و اجتماعی تا چه اندازه به رشد رسیده ایم.

نوری افزود: در سال های پس از انقلاب کل درآمدهای ایران از محل های مختلف چیزی نزدیک به 2 هزار میلیارد دلار بوده است که با بررسی های به عمل آمد بیش از نیمی از این درآمد صرف جنگ و خرابی های پس از آن شده است و تمام رشد هایی که در عرصه های پزشکی، صنعتی، اجتماعی، علمی و ... در کشور می بینیم تنها با 1 هزار میلیارد دلار محقق شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در این مسیر تنها استفاده از جوانان معتقد و انقلابی بود که توانست کمک کننده باشد و امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور جوانان انقلابی، جریان ساز و معتقد در عرصه های مدیریتی کشور نیاز داریم.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه گفت: اگر فقط چند جوان با این ویژگی بتوانند در مجلس شورای اسلامی راه پیداکنند قطعا بسیاری از مشکلات کشور با تفکر و انرژی این جوانان حل و فصل خواهد شد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات