۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۱۳۳۶۸
امام جمعه قزوین:

حفظ کرامت جامعه هدف، مهم ترین خط قرمز دستگاه های خدمت رسان است

حفظ کرامت جامعه هدف، مهم ترین خط قرمز دستگاه های خدمت رسان است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: حفظ کرامت جامعه هدف باید مهم ترین خط قرمز دستگاه های خدمت رسان باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان قزوین که همزمان با هفته بهزیستی و افتتاح طرح های خدمت رسان بهزیستی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه های خدمت رسان از جمله بهزیستی به دلیل نوع فعالیت با طیف های گسترده ای از مردم مواجه هستند که به هر دلیلی نیازمند حمایت برای رسیدن به توانبخشی هستند از این رو باید حفظ کرامت و شان این افراد باید بیشتر از هر مسئله دیگری مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: شرافت و جایگاه این افراد بسیار والاست و باید برای حفظ کرامت آنها در این سازمان های خدمت رسان تدابیری اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: قرآن کریم بارها از شان و جایگاه انسان ها سخن گفته و بسیار تاکید شده است در مباحث حمایتی و این چنینی در مرحله نخست توجه به کرامت این افراد باید مد نظر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در مسیر زندگی این افراد ایجاد شده است قطعا تنها با حمایت یک سازمان به طور کامل قابل حل نیست و برای حل و فصل آن باید از ظرفیت همه مردم کمک گرفت.

وی اذعان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در فعالیت های انسان دوستانه و حمایت از افراد نیازمند همیشه پیش قدم بوده اند و امروز نیز میتوانند این حمایت های خود را از مسیر و کانال بهزیستی به دست نیازمندان واقعی برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مردم باید رفع نیازهای جامعه کم توان کشور را از سازمان های خدمت رسان مطالبه کنند و در کنار این سازمان ها برای تحقق این امر تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی درپایان سخنان خود به ظرفیت های فرهنگی در این سازمان ها اشاره و بیان کرد: میتوان از این فرصت برای بیان و تبیین دین و ارزش های اسلامی استفاده کرد، چرا که توان بخشی باید در همه ابعاد مالی، روحی و حتی معرفتی انجام شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات