۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۱۳۴۱۴
آیت الله نعیم آبادی:

حامی نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان هستم

حامی نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان هستم
آیت الله نعیم آبادی با بیان این که حامی نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان هستم، گفت: نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان شخصی مؤمن و متعهد است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، بیان داشت: اولین جایی که در هرمزگان مسئولیت پذیرفتم، دانشگاه علوم پزشکی بود.

وی اظهارداشت: اولین کسی هستم که در دانشگاه‌ها مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه شدم و ارتباطم هیچ‌گاه با دانشگاه قطع نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی جای حساسی است و موضوع پزشکی مربوط به جان مردم است، تصریح کرد: سابقه ارادتم به جامعه پزشکی به اولین سال‌های خدمتم در استان بازمی‌گردد و همیشه ارتباط فکری بوده و خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فرزند هرمزگان هستم، خاطرنشان کرد: به پیامبر مدنی می‌گویند زیرا نزدیک به ده سال در مدینه بود، بنده نیز نزدیک به سی سال در این استان حضور دارم و از همین رو به‌طور حتم هرمزگانی محسوب می‌شوم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه اهل تعارف نیستم و این موضوع را از صمیم قلب می‌گویم، اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی زاده (نماینده ولی‌فقیه جدید استان هرمزگان) شخصی مؤمن، خوب و متعهد است و وی از امروز تنها آقای عبادی زاده نیست بلکه نماینده رهبری است و من از ایشان حمایت می‌کنم و خود را پیرو ایشان می‌دانم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات