۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۱۳۴۱۹
امام جمعه کنگان:

مسؤولان پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشند

مسؤولان پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشند
امام جمعه کنگان گفت: مسؤولان استانی و محلی باید پیگیر اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان کنگان باشند تا به وادی فراموشی سپرده نشود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمود محمودی پیش از ظهر امروز در سومین نشست شورای اداری شهرستان کنگان با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: نداشتن شر برای دیگران یکی از ویژگی انسان‌هایی است که عقل آنها کامل می‌باشد.

امام جمعه کنگان با اشاره به سفر اسفندماه ۹۷ ریاست جمهوری به شهرستان کنگان، افزود: سفر ریاست جمهوری به شهرستان مصوباتی داشته که باید مسؤولان استانی و محلی پیگیر اجرای آن باشند؛ اگر مصوبات سفر پیگیری نشود، ممکن است به وادی فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان گفت:شورای نگهبان از ارکان مهم نظام اسلامی و ضامن بقای جمهوری اسلامی است و مسؤولیت اخیر آن صیانت از جمهوری اسلامی می‌باشد که باید به خوبی به آنها توجه کرد.

حجت‌الاسلام محمودی با نکوداشت هفته بزرگداشت نماز جمعه و بیان اینکه کارکرد این نهاد و اثرگذاری آن بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: شایسته است همه دستگاه‌های نظام این روز را پاس بدارند و در راستای تقویت آن همت گمارند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات