۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۱۳۴۲۱
آیت الله صفایی بوشهری:

«آیت الله جنتی» مثل کوه در مقابل ضد انقلاب ایستاده است

«آیت الله جنتی» مثل کوه در مقابل ضد انقلاب ایستاده است
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: آیت‌الله جنتی مثل یک کوه در مقابل تمامی جریان‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های صیانت، حمایت و تبیین مواضع انقلابی نظام و مردم در ساختار انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ‌وقت دچار حاشیه نشد

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: در این چهل سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی، شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی یکی از سالم‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور بوده به‌طوری که هیچ‌وقت دچار حاشیه نشد و کارنامه بسیار خوبی را برای خود به ارمغان آورد.

آیت‌الله جنتی مثل کوه در مقابل ضدانقلاب ایستاده

وی در خصوص تخریب دشمنان علیه رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کشور، تصریح کرد: آیت‌الله جنتی مثل یک کوه در مقابل تمامی جریان‌های ضدانقلابی داخلی و خارجی ایستاده و در همه استان‌ها به‌ویژه استان بوشهر توانسته برای تمام جریانات انقلابی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

شورای هماهنگی توانست تهدیدات را به فرصت تبدیل کند

امام‌جمعه بوشهر عنوان کرد: شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی، انقلابی، پرتلاش و موفق بوده که توانسته تمام جریان‌های تبلیغی و انقلابی را مدیریت کند و در مقاطع حساس تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات