۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۱۳۴۲۵
حجت الاسلام والمسلمین مروی مطرح کرد؛

محرومیت‌زدایی با راهبرد توانمندسازی خط مشی آستان قدس در سال رونق تولید

محرومیت‌زدایی با راهبرد توانمندسازی خط مشی آستان قدس در سال رونق تولید
تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمت به محرومان با راهبرد توانمندسازی، خط مشی حوزه محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در سال «رونق تولید» است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی که در سالروز میلاد حضرت معین‌الضعفاء امام رضا (ع) به روستای گوجگی خراسان رضوی سفر کرده بود، در جمع اهالی این روستا اظهار داشت: سرکشی از مناطق کم‌برخوردار از برنامه‌های ما و تأکیدات مقام معظم رهبری است و از هر فرصتی برای این امر استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در حد توان گره‌گشای مشکلات مردم باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند، بنابراین خدمت بی‌منت باید سرلوحه کار مسؤولان باشد، بیان کرد: در دوران طاغوت بخش اعظم جامعه در شهرها و روستاها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کردند و درصد کمی از مردم از خدمات مختلف برخوردار بودند، به روستاها رسیدگی نمی‌شد و عموما توجه معطوف به چند شهر و آن هم محله‌های اعیان‌نشین بود.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در توجه به مناطق محروم بود و اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شد، اما متأسفانه گستره محرومیت و کمبودها به جای مانده از گذشته بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: خدمت به محرومان با راهبرد توانمندسازی، خط مشی حوزه محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در سال «رونق تولید» است، در این راستا روش‌های گوناگونی را مورد بررسی و استفاده قرار می‌دهیم.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات