۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۱۳۴۶۹
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

برخی از مسؤولان فهم صحیحی از بیانات رهبر انقلاب ندارند

برخی از مسؤولان فهم صحیحی از بیانات رهبر انقلاب ندارند
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور آن است که برخی از مسؤولان، بیانات رهبر معظم انقلاب را خوب متوجه نمی‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار، صبح امروز در ادامه سلسله نشست‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، در جمع اصناف، کارکنان ادارهن کل امور مالیاتی، اقتصاد و دارایی این استان، با بیان اینکه آنچه برای فهم بیانیه گام دوم انقلاب مهم بوده این است که بارانداز انقلاب کجاست، گفت: اگر این امر را متوجه شویم بیانیه گام دوم انقلاب به طور کامل برای ما باز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف انقلاب فراهم آوردن زمینه ظهور است، افزود: در حال حاضر ظهور ممکن نیست، زیرا در میان ائمه، امامی که حق ندارد در هنگام ظهور، شهید شود بقیة الله است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه وعده‌ای که خداوند در خصوص آغاز خلقت به بشریت و رسیدن زمین به حاکمیت عباد صالح داده، آن است که روزی زمین پر از عدل و داد خواهد شد، اظهار کرد: اگر چه در ایران برای عدالت تلاش می‌شود، اما امروزه عدالت چندانی مشاهده نمی‌شود، بنابراین زمانی عدالت رخ می‌دهد که عالم تحت حاکمیت بقیة الله قرار گیرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور آن است که برخی از مسؤولان، بیانات رهبر معظم انقلاب را خوب متوجه نمی‌شوند، اظهار کرد: دو سال گذشته که پوتین رئیس جمهور روسیه به دیدار رهبری رفت، رهبر انقلاب فرمودند دلار را از مبادلات خود بیرون کنید، اگر مفهوم این حرف به خوبی به یک باور تبدیل شده بود بسیاری از گرانی‌های امروز وجود نداشت، زیرا ایران در تحریم بین الملل قرار ندارد و در تحریم آمریکا است.

وی با تأکید بر اینکه نقطه ظهور باید امن شود، تصریح کرد: نقطه ظهور در کنار خانه خداست، راهبرد رسیدن پیروزمندانه به کنار خانه خدا، محو اسرائیل است؛ بنابراین نقطه ظهور، کعبه و راه رسیدن به آن قدس است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه قدرتی که امروزه موجب شده عربستان و آل سعود سر پا باشند و برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس در برابر ایران قد علم کنند، آمریکاست، ابراز کرد: امروزه دو دسته کشور در دنیا وجود دارد، دسته نخست کشور‌هایی که با ایران همراه بوده و حاضر به نبرد نیستند و دسته دوم کشور‌هایی که در برابر ایران می‌ایستند یعنی همان کشور‌هایی که وابسته به آمریکا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه کشوری که به آمریکا وابستگی نداشته باشد محال است قصد جنگ و تحریم را داشته باشد، زیرا همه فهمیده اند که حاکمیت ایران برای کسی بد نمی‌خواهد، گفت: افول آمریکا به افول اسرائیل وابسته است، اگر اسرائیل از بین برود آمریکا نیز نابود می‌شود، آن وقت به حرف امام خواهیم رسید که فرمودند اسرائیل باید از بین برود.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا هرگونه اقدامی علیه ایران انجام داد به نفع کشور بوده است، تصریح کرد: این که گفته می‌شود، آمریکا نمی‌تواند غلطی بکند به معنای آن است که خدا دشمن را در راهی قرار می‌دهد که افرادی رشد کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به مصاحبه ترامپ با خبرنگاران، تصریح کرد: طبق گفته ترامپ قوی‌ترین حامی اسرائیل در منطقه، آل سعود است، اگر آل سعود از بین رود اسرائیل سقوط می‌کند و از طرفی با سقوط اسرائیل امکان ماندن آمریکا در منطقه وجود ندارد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات