۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۱۳۴۸۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تقویت رابطه بین روحانیت و نسل امروز اولویت برنامه های اوقات فراغت است

تقویت رابطه بین روحانیت و نسل امروز اولویت برنامه های اوقات فراغت است
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به حضور روحانیت در اجرای برنامه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: تقویت رابطه بین روحانیت و نسل امروز اولویت برنامه های اوقات فراغت است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش روحانیت در غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد و بیان داشت: حضور روحانیت بین نسل جوان و نوجوان امری مهم در زمینه بصیرت بخشی و روشنگری بین این قشر نسبت به مسائل روز جامعه است.

وی افزود: با توجه به اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و اینکه دشمنان با استفاده از ابزارهای تبلیغی مختلف در پی به گمراهی کشاندن این قشر و آسیب زدن به باور و اعتقادات آنان هستند، برنامه ریزی و جذب جوانان و نوجوانان به برنامه های دینی، فرهنگی و مذهبی امری ضروری برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: روحانیت با حضور در پایگاه های اوقات فراغت در کنار اجرای برنامه های اعتقادی، دینی و مذهبی و معرفی ارزش های دینی به نسل نو نقش مؤثری در ایجاد نشاط و روحیه امید ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب جوانان میدان دار بیانیه گام دوم انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: در این ایام فراغت نسل امروز تلاش می شود با بهره مندی از ظرفیت روحانیت و مبلغان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات مؤثری انجام شود.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: از برنامه های مهم و اهداف ما در زمینه حضور روحانیت در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تقویت و تحکیم بخشی به رابطه بین روحانیت و نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: روحانیت افزون بر اجرای برنامه های مورد هدف در طرح غنی سازی اوقات فراغت و تلاش در راستای مصون سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی تلاش می کند رابطه بین نسل امروز را تقویت بخشد و این ارتباط در دیگر ایام سال تداوم یابد تا شاهد نتایج مؤثر فعالیت روحانیت در عرصه تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات