۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۱۳۴۸۸
در جمع اصحاب رسانه؛

«سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور» رونمایی شد + فیلم

«سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور» رونمایی شد + فیلم
«سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور» امروز در جمع اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، «سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور» امروز با حضور اصحاب رسانه در همین اتحادیه رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از سرمایه‌های اصلی مجموعه‌های قرآنی و مردمی اعتماد متقابلی است که صورت های مختلف در میان آنان حاکم است.

وی موفقیت مجموعه های قرآنی را نتیجه همین اعتماد عمومی و مردمی دانست و ادامه داد: شفافیت عملکرد اتحادیه در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه مالی یکی از سیاست هایی بود که اتحادیه در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم به آن اهتمام و توجه ویژه داشته است.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور بیان داشت: اتحادیه بارها عملکرد مالی خود را در جمع اصحاب رسانه در اختیار آنان قرار داده تا عموم مردم از اقدامات مالی اتحادیه مطلع شوند چرا که اتحادیه در حوزه مالی هیچ چیز مخفی ندارد از این رو دریافتی ها و هزینه کردها در این حوزه کاملا شفاف و برای عموم مشخص است.

محمدی گفت: سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در راستای آگاهی مردم از دریافتی ها و هزینه کردهای اتحادیه آن هم به صورت آنلاین طراحی و راه اندازی شده است تا هر زمانی که مردم خواستند از عملکردهای مالی اتحادیه مطلع شوند با رجوع به سامانه بتوانند آن اطلاعات را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه تشکل های قرآنی کشور همواره در حوزه مالی رویکرد کاملا شفاف داشته است، ابراز کرد: بنده سراغ ندارم جایی چنین طرحی را در حوزه مالی آن هم به صورت آنلاین اجرا و راه اندازی کرده باشد.

وی افزود: مردم می توانند با رجوع به سایت اتحادیه بخش سامانه شفافیت مالی اعتبارات و هزینه کردهای اتحادیه را به راحتی مشاهده کنند.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور اضافه کرد: در این سامانه میزان اعتبار دریافتی و واریزی به اتحادیه و از طرفی میزان هزینه کرد این اعتبارات به صورت روزانه قابل مشاهده و آپلود است.

محمدی اضافه کرد: همچنین تمامی قراردادهای مالی با دستگاه ها، نهادها و موسسات و واریزی بانکی اتحادیه در این سامانه قابل رؤیت است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات