۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۱۳۵۰۰
آیت الله کعبی:

باید مقاومت تمدن آفرین را در میان امت اسلامی ترویج داد

باید مقاومت تمدن آفرین را در میان امت اسلامی ترویج داد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: می بایست که مقاومت تمدن آفرین را در میان امت اسلامی ترویج داد که شعارش «ما می توانیم» و برگرفته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با هیأت سوری در قم، بیان داشت: ایرانیان مقاومت تاریخی و تمدن آفرین سوریه در مقابله با تجاوز آمریکایی صهیونیستی و گرو های تروریستی تکفیری علیه این کشور را تحسین می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: طرح تمدن آفرینی که مقاومت در منطقه آفرید، از رهگذر جمهوری اسلامی پدید آمد و اینک در دوره کنونی در مقاومت مقتدر سوریه به عنوان محور مقاومت، نمود پیدا کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان ساخت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد هستند تا تمدن غربی را بر امت اسلامی و عربی تحمیل کنند، ولی جبهه مقاومت که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت، در مقابله خواسته ها واهداف غرب ایستاده است.

آیت الله شیخ عباس کعبی ادامه داد: طرح تمدن آفرین مقاومت در مقابله قدرت های استکباری و متجاوز ایستاده است و این همان واقعیت رویارویی میان تمدن غربی و اسلامی در منطقه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت که ترویج روح تسلیم در برابر قدرت های استکباری در میان امت اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و می بایست مقاومت تمدن آفرین را ترویج داد که شعارش «ما می توانیم» و برگرفته از انقلاب اسلامی است که در سال 57 شاه را ساقط کرد و به وابستگی ایران به غرب و رژیم صهیونیستی پایان داد.

وی افزود: گزینه تسلیم شدن در برابر قدرت های استکباری هیچ جایی در میان امت اسلامی و عربی ندارد و در غیر این صورت باید منتظر باشیم که امت اسلامی و حاکمان آنها مانند عربستان و دنباله روهایش به ابزار دست این قدرت ها و به گاو شیرده آن تبدیل شوند./983/ب

ارسال نظرات