۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۱۳۵۷۳
قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی خبر داد؛

آموزش و اعزام اساتید حوزه برای تبیین و ترویج اندیشه ولایت فقیه

آموزش و اعزام اساتید حوزه برای تبیین و ترویج اندیشه ولایت فقیه
حجت الاسلام عابدی نژاد تبیین اندیشه ولایت فقیه را از وظایف مرکز علمی خبرگان دانست و گفت: مجموعه ای از اساتید برای ترویج و تبیین اندیشه ولایت به سراسر کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امین رضا عابدی نژاد قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی امروز در مراسم رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی این مرکز که در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار شد، گفت: یکی از وظایف ذاتی مرکز تحقیقات تولید و تبیین، ترویج اندیشه ولایت فقیه و حکومت اسلامی است.

وی افزود: هرچه از تاریخ انقلاب می گذرد به ارزش اندیشه ولایت فقیه و جایگاه راهبردی و گره گشای این هدیه الهی بیشتر پی می بریم، هرجا که عزت ملت ایران را می بینیم نقش ولایت فقیه مشهود است و هرجا کاستی هایی وجود دارد به بی توجهی و عدم تبیین این اصل مترقی باز می گردد.

حجت الاسلام عابدی نژاد اظهار داشت: در مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی یکی از مهم ترین مسائل تولید اندیشه مربوط به ولایت و حکومت اسلامی است تا از جامعه نخبگانی و فضای عمومی گره گشایی کند.

وی ادامه داد: با ارشادات آیت الله حسینی بوشهری به سند راهبردی به عنوان سند چشم انداز ۵ ساله مرکز تحقیقات حکومت اسلامی رسیدیم که یکی از مهم ترین مسائل آن به کار گیری فناوری نوین برای تبیین ولایت فقیه است.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی ابراز داشت: امروز در فضای رسانه ای دست برتر با کسی است که به خوبی از این ظرفیت استفاده کند، پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات بنا به اقتضائات روز نیاز به بازتولید و تحول در قالب و محتوا داشت تا ارتباط بهتری با مخاطب داشته و عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: برنامه های جامعی در مرکز تحقیقات تدوین شده است و تفاهم نامه خوبی با حوزه بسته شد و بر اساس آن مجموعه ای از اساتید برای ترویج و تبیین اندیشه ولایت به سراسر کشور اعزام می شوند، همچنین تفاهم نامه با صداوسیما در حال انعقاد است و باید مراحل اجرایی را طی کند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
محمد قمین
ارسال نظرات