۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۱۳۵۸۵
یادداشتک؛

خواب‌زدگی یک نماینده

خواب‌زدگی یک نماینده
جناب نماینده به جای دل سوزاندن به حال عده‌­ای مجرم، دلتان به حال مردمی که شما را بر کرسی بهارستان جلوس دادند بسوزد که در منجلاب معیشت گرفتارند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، اخیرا «عبدالرضا هاشم‌زایی» عضو فراکسیون امید مجلس گفته: آیا وقت آن نرسیده از خود بپرسیم ۱۰ سال حصر موسوی، کروبی و رهنورد چه منافعی برای نظام داشته؟

هرچند که کج فهمی در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... جزء لاینفک جمع کثیری از هم قبیله‎های نماینده مزبور است و ظاهرا هیچ حد یقفی هم برای ایشان در این خصوص وجود ندارد چرا که به خواب زده را نتوان بیدار کرد، اما بایسته است از باب تنبه به ایشان و هم فکرانشان خطاب گردد که حصر بابت اخذ منفعتی صورت نگرفته است تا اینک کاسب‎کارانه در جایگاه محاسبه هزینه و فایده آن بتوان نشست. بلکه حصر سران وقایع 88 به جهت خسارات بسیار بالای ایشان به نظام اسلامی بود و اگر نبود رأفت نظام و حفظ مصالح آن، سران فتنه اینک یا زیر خاک خفته بودند و یا در زندان، و نه در حصر خانگی با تمام امکانات!

جناب نماینده، اگر شخصی شما را مورد حمله قرار دهد و آسیبی به شما برساند و سپس دستگیر و محکوم به تحمل حبس شود عاقلانه و منطقی است که به شما بگوئیم؛ حبس این مجرم چه سودی برای شما داشت؟! آیا شما از این سوال برآشفته نخواهید شد و جواب نخواهید داد که این مجرم باید تنبیه شود تا دیگر دست به چنین کاری نزند؟ آیا نظام اسلامی این حق را نداشت تا خسارت زنندگان به حیثیت و اموال و انفس خود و مردمش را تنبیه کند؟!

جناب نماینده به جای دل سوزاندن به حال عده‌­ای مجرم، دلتان به حال مردمی که شما را بر کرسی بهارستان جلوس دادند بسوزد که در منجلاب معیشت گرفتارند و چشم امیدشان به شماست تا گره‎­ای از کارشان بگشایید./918

داود موذنیان

ارسال نظرات