۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۱۳۷۳۴
سردار مقدسی:

مشکل اصلی کشور مدیریت اشرافی و غیر انقلابی است|دیپلماسی سازش فایده ای ندارد

مشکل اصلی کشور مدیریت اشرافی و غیر انقلابی است|دیپلماسی سازش فایده ای ندارد
جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور مدیریت اشرافی و غیر انقلابی است، گفت: دشمن نسل آینده مملکت را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار هادی مقدسی جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران صبح امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به شکست های پی در پی استکبار جهانی در برابر ایران اسلامی گفت: 40 سال قبل بزرگان ما راهی را رفتند که فرمانده ناتو اعلام کرد ما هفتاد سال بیراهه رفتیم و آنچه که باید بدان می پرداختیم و مقابله می کردیم اسلام سیاسی و اسلام خمینی بود.

وی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان بزرگ غربی، تمدن غرب را رو به افول دانسته اند و به پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی گواهی داده اند؛ انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته دو قطبی غرب و شرق  را در هم شکست و به یک قطب بزرگ تبدیل شد و امروز دو قطبی اسلام و کفر در جهان مطرح شده است.

سردار مقدسی با بیان اینکه دشمن در پی شکست هیمنه اسلام است، عنوان کرد: امروز همه دشمنان علیه انقلاب اسلامی متحد شده اند، اما نمی توانند در برابر آن کار به جایی ببرند.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی به مدیریت های جهادی نیازمندیم، عنوان کرد: ما در 40 سال گذشته، چهار جنگ 10 ساله را با آمریکایی ها پشت سر گذاشته ایم؛ آمریکایی ها با ترفندهای مختلف همواره به مقابله با انقلاب پرداخته و می پردازند.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی 200 شبکه فعال فراماسونری در ایران فعال بود تا با ایجاد تشتت در جامعه جلوی نقش آفرینی روحانیت را بگیرند، ابراز کرد: پس از انقلاب اسلامی نیز دشمن از طریق نفوذ درصدد بود تا به صورت نرم به براندازی نظام جمهوری اسلامی بپردازد.

سردار مقدسی خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات و دوران حکمرانی سران سازندگی، افرادی همانند ژنرال جان مکین در 6 ماه با برگزاری دوره های آموزشی در ایران حضور پیدا کرده و سعی می کردند براندازی نرم و بازپس گرفتن حکومت از روحانیت را به برخی افراد آموزش دهد.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران به حوادث سال 78 و کوی دانشگاه اشاره و بیان کرد: بعد از حوادث سال 78 آمریکایی ها همه توان خود را برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه به کار گرفتند؛ این تلاش در سال 88 خود را بروز داد و مشاهده کردیم که عده ای نادان به خیابان ها ریخته و شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «عبور از ولایت فقیه» سر دادند، اما قاطبه مردم با بصیرت ایران در 9 دی ماه بلافاصله به خیابان ریخته و دشمن را بار دیگر ناکام گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن در دهه چهارم انقلاب اسلامی بدنه مردم ایران را مورد هدف قرار داده تا آنها را رو به روی نظام اسلامی قرار دهد، تصریح کرد: ابزار اصلی آمریکا در رابطه با سیاست فشار اقتصادی، وجود برخی افراد نفوذی است که  سال پیش اعلام کردند که قادر هستند با سازش، مشکلات اقتصادی را حل کنند.

سردار مقدسی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب 6 سال پیش به صورت علنی فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستم، اما راه این دیپلماسی را برای تجربه برای مسؤولان باز گذاشتند؛ امروز مشاهده می کنیم که با دیپلماسی سازش می توانیم تنها 800 متر در آمریکا تردد داشته باشیم؛ این در حالی است که جریان انقلابی توانسته است عمق استراتژیک خود را به طول 1400 کیلومتر تا بندر لاذقیه گسترش دهد و این مسأله سبب حسرت بی اندازه انگلیسی ها شده است؛ آقای بشار اسد هنگامی که به دیدار رهبری آمده بود تفاهم نامه بندر لاذقیه را تقدیم ایران کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به ویژه حکام عربی مرتجع اعتراف می کنند که بدون ایران در منطقه قادر به انجام هیچ کاری نیستیم، به کودتای نافرجام ترکیه در چند سال پیش اشاره و عنوان کرد: ما در این زمینه علیرغم بی مهری هایی که آقای اردوغان به محور مقاومت داشت، دولت ترکیه را از سقوط قطعی نجات دادیم؛ اردوغان در شب کودتا قصد پناهندگی به قطر را داشت، به همین منظور با جت شخصی به سوی آن کشور حرکت کرد، اما به دلیل سوخت گیری به آسمان ایران وارد شده و در ارومیه فرود آمد؛ همین مسأله سبب شد تا بتوانیم به وی مشورت رسانده و اسباب نجات دولت اسلام گرای ترکیه را فراهم کنیم.

سردار مقدسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در چهل سال پیش نخستین ستون آمریکا در منطقه یعنی نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد، گفت: امروز به فضل خداوند و تلاش نیروهای انقلابی دومین ستون آمریکا در منطقه یعنی اسرائیل در حال فروریختن است؛ امروز فرزندان برومند انقلاب اسلامی در بلندی های جولان خیمه زده اند تا این رژیم غاصب را سرنگون کنند.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تأکید کرد: دشمن قصد داشت در کشور خراب کاری کند اما اسقاط پهپاد متجاوز آمریکایی همه نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز همه کشورهای عالم از خوی تجاوزگری آمریکایی ها در امان نیستند، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را به چالش کشیده و آن را وادار به خام فروشی کرده است؛ امروز هر سرباز آمریکایی که قرار است در منطقه حضور پیدا کند باید 30 هزار دلار تجهیزات با خود حمل کند، زیرا ترس جبهه مقاومت بر بدنشان رعشه می اندازد.

تعداد بازدید : 4

سردار مقدسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «فرزندان مؤمن این ملت خباثت انگلیسی ها را بدون پاسخ نخواهند گذاشت»، افزود: انگلیسی ها از روزی که تعرض کرده اند یک کشتی خود را نتوانسته اند از تنگه هرمز و خلیج فارس عبور دهند.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور مدیریت اشرافی و غیر انقلابی است، واکنش برخی عناصر نفوذی به سریال گاندو را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: امروز عناصر نفوذی در واکنش به سریال بصیرت بخشی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود معترض می شوند، زیرا نمی توانند تحمل کنند مردم نسبت به فعالیت های افتخارآمیز نهادهای انقلابی آگاه شوند.

وی با بیان اینکه امروز شبکه های تبلیغاتی دشمن در داخل کشور شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد ناامید سازی جوانان کشور بوده و نسل آینده مملکت را نشانه گرفته است؛ فرمان آتش به اختیار و بیانیه گام  دوم رهبری دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و در جامعه امیدپراکنی می کند.

سردار مقدسی با بیان اینکه دیپلماسی سازش هیچ فایده ای برای کشور ندارد، گفت: انسجام، اراده ملی و اعتقاد و تکیه به ظرفیت های داخلی راه برون رفت از مشکلات است؛ راه برون رفت از مشکلات سازش و چشم دوختن به غرب نیست، بلکه تکیه بر توان داخلی و شکوفاسازی آنها است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما باید افراد کارآمد را باید بر مناصب کشور بنشانیم تا با مدیریت جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات ملت ایران تلاش کنند، یادآور شد: دشمن از عناصر نفوذی دولتی گرفته تا منافقین استفاده می کند تا جوانان مملکت را ناامید کند، بنابراین ما باید با امیدپراکنی در جامعه، دشمن را ناکام بگذاریم.

سردار مقدسی در پایان این جلسه به پاسخ دادن سؤالات حاضران در همایش پرداخت و با اشاره به سقوط قیمت ارز تأکید کرد: به اعتراف دولت، عامل اصلی گرانی ها جلوگیری از ورشکستگی بانک های خصوصی بوده است؛ امروز باید دانست که 16 کشور پیرامونی ایران با تقویت تجارت و صادرات به صورت کامل نیاز ارزی کشور را برطرف می سازند.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز عزم جدی در مسؤولان مملکت برای کنار گذاشتن دلار از چرخه مبادلات و معملات تجاری دیده نمی شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند که سروری و آقایی دلار در معاملات بین المللی را باید در هم بشکنیم؛ امروز چین و روسیه این کار را انجام داده اند، اما مسؤولان ما عزم راسخی در این رابطه ندارند و هنوز اقدامی جدی در این زمینه صورت نگرفته است./841/پ202/ق

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات