۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۱۳۷۶۶
آیت الله کعبی:

مرحوم آیت الله حائری از فقهای دلبسته انقلاب و راه امام و رهبری بود

مرحوم آیت الله حائری از فقهای دلبسته انقلاب و راه امام و رهبری بود
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان، درگذشت آیت الله حائری از اعضای جامعه مدرسین را تسلیت گفت و تأکید کرد که آن مرحوم از فقهای دلبسته انقلاب و راه امام و رهبری بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت آیت الله حائری از اعضای جامعه مدرسین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا اليه راجعون

ارتحال فقیه مرزبان مکتب اهل بیت علیهم السلام جناب آیت الله مرحوم آقای حاج علیرضا حائری طاب ثراه را به حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع بزرگوار و حوزه های علمیه نجف و قم و كاركنان و محققین موسسه دائرة المعارف فقه اهل بیت علیهم السلام و بستگان و ارادتمندان و شاگردان بویژه خانواده مکرم ایشان و کلیه داغدیدگان تسلیت عرض می نمایم.

آن مرحوم از فقهای دلبسته انقلاب اسلامی و راه امام و رهبری بود که به تدریس و تحقیق وتربیت شاگرد و امر به معروف ونهی از منکر اهتمام ویژه ای داشت.

از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای مصیبت دیدگان بویژه خانواده محترم ایشان، و علو درجات و رضوان و مغفرت و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و شفاعت رسول الله صلی الله علیه و آله واهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مسألت می نمایم. بمنه وکرمه انه سمیع مجیب.

عباس کعبی

محمد قمین
ارسال نظرات