۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۱۳۷۹۶

حضور علما و شخصیت های حوزوی در بیت مرحوم آیت الله حائری

حضور علما و شخصیت های حوزوی در بیت مرحوم آیت الله حائری
جمعی علما و از شخصیت های حوزوی ضمن حضور در بیت مرحوم آیت الله حائری رحلت این عالم ربانی را به خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، عصر امروز جمعی از علما و شخصیت های حوزوی ضمن حضور در بیت مرحوم آیت الله سید علیرضا حائری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیر فقید مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت(ع)، رحلت این استاد برجسته حوزه علمیه قم را به خانواده وی تسلیت گفتند.

بر اساس این گزارش، آیات علیرضا اعرافی، محسن اراکی، سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، محمود محمدی عراقی، محمد محمدی ری شهری، محسن فقیهی، مسعودی خمینی و حجج اسلام والمسلمین قاضی عسکر، ملکا، مهدوی راد، شهرستانی و سید اعلا هاشمی شاهرودی در این آیین حضور یافتند.

حاضران در این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید برای شادی روح مرحوم آیت الله حائری دعا کرده و از درگاه خداوند متعال مسألت داشتند تا روح این عالم بزرگوار را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند.

گفتنی است، پیکر مطهر مرحوم آیت الله حائری صبح فردا (جمعه) ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت به خاک سپرده می شود.

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید بر پیکر آن مرحوم آیت الله حائری اقامه نماز خواهد کرد.

همچنین قابل ذکر است که مراسم ترحیمی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب جمعه شب پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات