۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۱۳۸۰۴
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان:

نمایندگانی انتخاب کنیم که ترسی از ابر قدرت‌ها نداشته باشند

نمایندگانی انتخاب کنیم که ترسی از ابر قدرت‌ها نداشته باشند
حجت الاسلام بصیرتی گفت: باید نمایندگانی انتخاب کنیم که ترسی از ابر قدرت‌ها نداشته باشند و به قدرت و ثروت پشت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی بعد از ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان در گلزار شهدای دارالسلام کاشان، گفت: وظیفه مهم این شورا صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است.

وی شورای نگهبان را یکی از نهاد‌های با اهمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: بر اساس اصول قانون اساسی وظیفه بسیار سنگین و مهمی برای این نهاد تعریف شده است.

حجت الاسلام بصیرتی وظیفه اصلی شورای نگهبان را صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام دانست و گفت: این وظیفه شورای هم در وضع قانون وهم در برگزاری انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان ضمن تبریک ایام ماه ذی القعده، از مردم خواست با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ با تمام توان خود تلاش کنند تا با انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی زمینه رشد هر چه بیشتر نظام را فراهم آورند.

وی ابراز کرد: باید نمایندگانی انتخاب کنیم که نه ترسی از ابر قدرت‌ها داشته باشند و نه دل در گرو قدرت و ثروت داشته باشند و با عقلانیت، تعهد، تخصص و توکل به خدا، زیر باز زور و استکبار و فساد نروند و با حرکت در مسیر ولایت باعث رشد نظام اسلامی شوند.

لازم به ذکر است، اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کاشان بعد از ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا، قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
نماینده باید تنها از خدا بترسد. در همه ی مسایل نگاه به خداست که سبب می شود تا لحظه ی آخر شکستن، امید ظهور منجی و امداد او وجود داشته باشد. برای فرج حضرت ولی عصر دیدن مردم، دیدن خداوند و رضای خداوند است
0
0