۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۱۳۸۳۲
آیت الله مهدوی:

مسؤولان مسیر کاهش تعهدات برجام را با قوت ادامه دهند

مسؤولان مسیر کاهش تعهدات برجام را با قوت ادامه دهند
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به عدم پایبندی اروپا به تعهداتش، گفت: اروپایی‌ها به ۱۱ بند تعهدات خود عمل نکرده‌اند و مسؤولان باید مسیر کاهش تعهدات را با قوت ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون برجام و مذاکره با اروپا و آمریکا، گفت: اروپایی‌ها 11 بند تعهد داده بودند که به هیچکدام از این تعهدات عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسؤولان نباید به اروپا امیدوار باشند، اظهار کرد: اروپایی‌ها از عمل کردن به تعهدات خود عاجز و ناتوان هستند و کشور ما باید با تمام توان روند بازگشت به شرایط کشور پیش از برجام و کاهش تعهدات را با سرعت عمل و قدرت بیشتری ادامه دهند و از عزت و اقتدار کشور محافظت کنند.

آیت الله مهدوی دشمنان را در موضع ضعف و ذلت و خواری توصیف کرد و افزود: امروز شاهد هستیم دشمنان در میان خود هم درگیر تفرقه و اختلاف هستند، دشمنان در ابتدای انقلاب به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های هجومی بودند اما اکنون دچار ضعف هستند و تلاش می‌کنند تا از طریق اجتماعی و فرهنگی علیه کشور ما اقدام کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تدابیر رهبر معظم انقلاب را عامل زوال دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: امروز رژیم صهیونیستی به جای اینکه به دنبال افزایش قدرت باشد به دنبال حفظ بقای خود بوده و ایران را به عنوان دشمنی بزرگ و نزدیک می‌داند و در تلاش است تا با روش های مختلف علیه کشور و مردم ما اقدام کند./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات