۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۶۱۳۸۵۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت است

پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مقاومت ما را در برابر مشکلات قوی ‌تر کرده است، گفت: پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه امروز حال و هوای استان رنگ و بوی دیگر پیدا کرده است، به ملاقات با خانواده شهید قربانعلی امیدی مدافع امنیت وطن در روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: یکی از نشانه‌های نصیب شدن شهادت، این است که او انسانی مؤمن و دغدغه‌مند برای دین باشد که این شهید نیز همین گونه بود و برای حراست و امنیت کشور عجله داشت و از آنجایی که عمل و نیتش خالص بود مدال افتخار آفرین نصیبش شد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شهید در حالی برگشت که سراسر استان از مردم و مسؤولان، همه را به خط کرد تا یادآوری کند که همگی در مکتب شهدا تلمذ می‌کنیم، گفت: این تجدید پیمان سبب می‌شود تا همگی در مسیر حراست از کشور و دین ثابت قدم‌تر حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه آمدن این شهید عزیز پیامی را با خود داشت، تصریح کرد: پیام شهید چیزی جزء مقاومت نبود، او از خانه و خانواده اش دست شست تا بگوید دل به زندگی ذلت بار دنیا نسپارید، امروز مقاومتی که از شهدا آموختیم نتیجه داد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مقاومت در چند بخش از جمله امید، نشاط، انگیزه و... اثر گذاشته و ما را در برابر مشکلات قوی‌تر کرده است، افزود: آنچه امروز پیشرفت کرده به یقین انقلاب اسلامی است و آنچه ضعیف می‌شود، غرب است و این پیشرفت امروز ایران نشانه مقاومت است؛ درست است که تحریم و مقاومت تداوم دارد، اما آنکه فرسوده می‌شود غرب است و ایران با این تحریم‌ها فرسوده نمی‌شود.

وی تولید و رونق ملی را از نشانه‌های مقاومت دانست و افزود: انگیزه و نشاط کاری، زنده شدن امید در دل ملت از نشانه‌های مقاومتی است که از شهدا آموخته ایم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توقیف کشتی انگلیس ترس و وحشت را برای انگلیسی‌ها به ارمغان آورد، اظهار کرد: دشمن از نیرو‌های مدافع حرم، مدافعان وطن، سپاه و ارتش انقلاب اسلامی می‌ترسد، اما شما در سایه ایمان در آرامش و امنیت به زندگی تان ادامه می‌دهید.

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: امروز کار و فعالیت در کشور موج می‌زند، مقاومت در گام نخست خود را نشان داد و با همت بیشتر در گام دوم نیز نتیجه بیشتری خواهد داشت.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی بیان کرد: در فضای مجازی خوب کار کنید، جبهه انقلاب و انقلابیون به یکدیگر بپیوندند این دو جبهه قوی و مقتدر هستند که با اتحاد با یکدیگر نتیجه بخش‌تر خواهند بود؛ هیچ انقلابی نباید علیه انقلابی دیگر کاری کند و یا سخنی بگوید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به پیشرفت مقاومت در دنیا اشاره کرد و افزود: زمانی که سید حسن نصرالله در لبنان بر اساس واقعیت‌ها و نه غیب گویی می‌گوید: «من در مسجد الاقصی نماز می‌خوانم» پیامد‌های بسیاری دارد یکی از آن‌ها این است که پیروزی نزدیک است؛ همچنین در نیجریه از شیخ زکزاکی در زندان و با وجود بیماری اش وحشت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مقاومت با قدرت در حال پیشرفت است و به دنبال آن امید و نشاط در میان انقلابیون بیشتر و شکست و ناکامی نیز در بین دشمنان افزایش می‌یابد./۹۴۵۷/د102/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات