۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۱۳۸۵۵
دستور کار کمیسیون‌های مجلس؛

دیدار اعضای کمیسیون انرژی با شمخانی و ۳۸ سؤال از وزرای دولت

دیدار اعضای کمیسیون انرژی با شمخانی و ۳۸ سؤال از وزرای دولت
دستور کار کمیسیون‌های مجلس شامل گزارش فرمانده هوافضای سپاه از پیشرفت‌ها به اعضای کمیسیون آموزش، دیدار اعضای کمیسیون انرژی با علی شمخانی و طرح ۳۸ سوال نمایندگان از وزراست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی از روز شنبه لغایت چهارشنبه (29 تیر الی 2 مرداد) اعلام شد. 

بر همین اساس منصور غلامی وزیر علوم یکشنبه در کمیسیون آموزش حاضر شده و به سوال ۶ نماینده پاسخ می‌دهد همچنین سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه گزارشی را از پیشرفت‌های تحقیقاتی و پژوهشی این حوزه به اعضای این کمیسیون ارائه می‌دهد همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزارت علوم، بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس بنیاد شهید در روز سه شنبه میهمان این کمیسیون هستند. محمد شریعتمداری هم عصر همان روز به این کمیسیون می‌رود. 

در کمیسیون اجتماعی بحث بررسی طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در کلیه استانها بحث خواهد شد. 

در کمیسیون اقتصادی هم طرح دو فوریتی الزام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان مطرح خواهد شد همچنین روز سه‌شنبه در این کمیسیون دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به سوالات ۹ نماینده پاسخ خواهد داد.

در کمیسیون امنیت ملی هم در روز سه شنبه آذری جهرمی به سوال حجت الاسلام نصرالله پژمانفر پاسخ می‌دهد.

یکشنبه هفته آینده هم علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون انرژی حاضر شده و آخرین وضعیت فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشورمان را توضیح می‌دهد. در روز دوشنبه جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار می شود. 

یکشنبه هفته آینده هم سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به کمیسیون بهداشت می رود. 

روز یکشنبه در کمیسیون امور داخلی و شورا بحث تغییر کمیسیون ذوالقدر نماینده میناب و کامران نماینده اصفهان به رای گذاشته می‌شود. ضمن اینکه رحمانی‌فضلی هم در روز سه‌شنبه در این کمیسیون به سوالات ۱۰ نماینده پاسخ می‌دهد. 

یکشنبه هفته آینده در کمیسیون صنایع و معادن طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان بررسی خواهد شد ضمن اینکه در روز سه‌شنبه آذری‌جهرمی در این کمیسیون به سوالات ۶ نماینده پاسخ خواهد داد.

در روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران رضا اردکانیان وزیر نیرو به ۶ سوال نمایندگان پاسخ می‌دهد. 

محمد قمین
ارسال نظرات