۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۳۸۶۹
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان:

خبرحمله مسلحانه به امام جمعه گرمسار کذب محض است

خبرحمله مسلحانه به امام جمعه گرمسار کذب محض است
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سمنان بااشاره به کذب بودن خبر حمله مسلحانه به امام جمعه شهرستان گرمسار گفت:حجت الاسلام والمسلمین آرامی در صحت و سلامت کامل هستند.
حجت الاسلام محمد رضا پیرچه دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان با تأکید بر کذب محض بودن خبر حمله مسلحانه به امام جمعه شهرستان گرمسار و کشته شدن یکی از همراهان ایشان در این حمله اظهار داشت: این خبر از اساس دروغ بوده و فیلم منتشر شده در فضای مجازی نیز هیچ ارتباطی با موضوع شایعه و استان سمنان ندارد.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان خاطر نشان کرد: بنده عصر امروز دقایقی پس از انتشار این خبر کذب با حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا آرامی تماس تلفنی داشتم که ایشان در صحت و سلامت کامل مشغول بازدید از نمایشگاهی در منطقه ایوانکی بودند و بر دروغ بودن خبر حمله مسلحانه خود و همراهانشان تاکید کردند.

حجت الاسلام پیرچه اضافه کرد: طبق گفته حجت الاسلام والمسلمین آرامی امام جمعه گرمسار نماز جمعه امروز این شهر نیز همچون هفته‌های گذشته در آرامش کامل و با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه انتشار اینگونه اخبار کذب باهدف برهم زدن آرامش مردم و ایجاد ترس و دلهره از سوی دشمنان و جریان‌های وابسته انجام می‌شود، تصریح کرد: مردم برای کسب اخبار صحیح از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور بهره ببرند. /۹۷۷//302/خ
جواد رمضانیان
ارسال نظرات