۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۱۳۸۹۲

آغاز امتحانات آنلاین طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا

آغاز امتحانات آنلاین طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا
امتحانات آنلاین طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س) با ارائه ۲۰ عنوان درسی برای دوره‌های تحصیلی سطح دو و سه از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم حاجی پور در گفت وگویی با اشاره به پایان امتحانات پایان‌ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ و آغاز امتحانات آنلاین، عنوان کرد: امتحانات حضوری پایان ترم ۷ هزار طلبه غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ترم جاری به پایان رسید.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری بیان کرد: این امتحانات در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و ۳۷ حوزه امتحانی در سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر و چهار بازه زمانی برگزار شد و هم اکنون برگه‌های امتحانات طلاب از ۳۷ حوزه امتحانی جهت تصحیح توسط اساتید به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حال انتقال است. 

حاجی پور با اشاره به اینکه امتحانات آنلاین طلاب مجازی و غیرحضوری از امروز (۲۹ تیر) آغاز می‌شود، گفت: در ترم جاری، امتحانات ۲۰ عنوان درسی برای دوره‌های تحصیلی سطح دو و سه به صورت آنلاین است و این امتحانات تا ۵ مرداد ادامه دارد.

وی یادآور شد: امسال امتحانات آنلاین بر اساس زمان بندی، در روزهای مشخصی برگزار می‌شود و طلاب در روز اعلام شده از ساعت ۸ تا ۲۴ می‌توانند در آزمون آن درس شرکت کنند.

حسین عجمی
ارسال نظرات