۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۱۳۹۰۳
حجت الاسلام نریموسایی خبر داد؛

برگزاری دوره یک هفته‌ای پیش از اختبار طلاب

برگزاری دوره یک هفته‌ای پیش از اختبار طلاب
مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا (ص) اهواز گفت: مدرسه دوره یک هفته‌ای با عنوان دوره پیش از اختبار برای ارزیابی طلاب جدید در تیرماه برگزار کرد.
حجت الاسلام نریموسایی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا (ص) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از عدم برگزاری دوره تابستانه خبر داد و گفت: ۱۵ طلبه مدرسه در دوره تربیت طلبه انقلابی شرکت کردند ضمن اینکه در دوره‌های تهذیبی با موضوع حفظ، تفسیر و قرائت قرآن کریم شرکت می‌کنند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) اهواز با اشاره به برگزاری اردوی خانوادگی ویژه کادر مدرسه اظهار داشت: این اردو برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود و امسال نیز در قالب زیارتی سیاحتی به شهر‌های مشهدمقدس، قم و شهرکرد صورت گرفت.

حجت الاسلام نریموسایی با بیان اینکه اردوی خانوادگی کادر مدرسه در ۶ روز برگزار شد، بیان داشت: کادر مدرسه به همراه خانواده، ۴ روز در مشهد مقدس، دو روز در قم و چهار روز در شهرکرد حضور داشتند.

وی با اشاره به جذب طلبه در پایه اول برای سال تحصیلی جدید عنوان داشت: ۱۴ طلبه از دو مقطع متوسطه اول و دوم پذیرش خواهند شد البته احتمال افزایش تعداد ورودی‌ها در صورت استقبال بیشتر تا زمان برگزاری دوره اختبار، ممکن است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) اهواز  پیرامون دوره اختبار برای طلبه‌های ورودی جدید تصریح کرد: مدرسه پیش از برگزاری دوره اختبار، دوره یک هفته‌ای (علمی، بصیرتی، تهذیبی) با عنوان دوره پیش از اختبار برای ارزیابی طلاب جدید برگزار کرد.

حجت الاسلام نریموسایی با بیان اینکه دوره پیش از اختبار  دو هفته قبل برگزار شد، خاطرنشان کرد: ۳ جلسه درس اخلاق، ۳ جلسه بصیرتی و ۶ جلسه علمی در قالب دوره پیش از اختبار برای طلبه‌های متقاضی تحصیل در پایه اول مدرسه برگزار شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات