۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۱۳۹۱۱
تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد؛

مدرسه علمیه امام حسین برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه می‌پذیرد

مدرسه علمیه امام حسین برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه می‌پذیرد
مدرسه علمیه امام حسین (ع) برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط طلبه خواهر می‌پذیرد.

فاطمه سادات فلاح مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با استناد به آیه شریفه 9 سوره زمر، گفت: خداوند در این آیه می فرماید: آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند با هم برابر هستند؛ نعمت طلبگی از نعمت های الهی است.

وی با اشاره به کلام رهبر انقلاب که فرمودند: حوزه های علمیه خواهران پدیده عظیم و مبارکی است، ادامه داد: علاقه مندان به کسب علوم حوزوی می توانند از این فرصت مغتنم نهایت استفاده و بهره را در راستای کسب علوم و معارف دینی ببرند.

فلاح از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در مدرسه علمیه امام حسین(ع) خبرداد و اظهار داشت: مدرسه علمیه امام حسین(ع) تحت اشراف تولیت محترم، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مقطع عمومی «کارشناسی» از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) درباره شروط شرکت کنندگان، بیان داشت: طبق دستور مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دارندگان مدرک دیپلم و با شرط سنی کمتر از 30 سال می توانند اقدام به نام نویسی کرده و در آزمون ورودی شرکت کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است مدرسه علمیه امام حسین(ع) برای سال تحصیلی 98_99 از میان متقاضیان و شرکت کنندگان 25 نفر را گزینش خواهد کرد.

فلاح به مهم ترین شاخصه و ویژگی های حوزه علمیه امام حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: دسترسی آسان مکانی به مدرسه علمیه امام حسین(ع)، جذب و بکارگیری اساتید مجرب و با سابقه، کسب رتبه های برتر در المپیادهای علمی و فرهنگی و مرکز برگزاری آزمون های تحصیلی و المپیادهای علمی مرکز جامعه الزهرا (س) در استان تهران به مدت 5سال از شاخصه های مدرسه علمیه امام حسین(ع) محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) از دیگر شاخصه های این حوزه علمیه را برگزاری دوره تابستانه دروس تجوید و روانخوانی ویژه طلاب، برگزاری کارگاه های فوق برنامه آموزشی به منظور تقویت بنیه علمی طلاب، شناسایی و آموزش طلاب نخبه در امر تبلیغ، برگزاری کارگاه های فرهنگی و سیر مطالعاتی، برگزاری اردوها و سفرهای زیارتی و سیاحتی برشمرد.

وی افزود: همچنین برگزاری کارگاه های مهارت پژوهشگری، کرسی های آزاد اندیشی و نشست های علمی، دسترسی به کتابخانه و سالن مطالعه بابیش از 20 هزار 333 جلد کتاب، دسترسی به سایت اینترنتی و حساب های کاربری مراکز پژوهشی به صورت رایگان از دیگر ویژگی ها و شاخصه های این مدرسه علمیه به شمار می رود.

یادآور می شود متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir یا به صورت حضور به نشانی میدان امام حسین(ع)، خیابان برادران محمدی، جنب مسجد امام حسین(ع)، مدرسه علمیه امام حسین(ع) با شماره 77603155 اقدام به ثبت نام کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات