۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۱۳۹۱۶
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حائری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حائری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید علیرضا حائری عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور مراجع و علما در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید علیرضا حائری عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور مراجع و علما در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حضرات آیات حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات سید احمد خاتمی، عباس کعبی، محمدمهدی شب زنده دار، سید هاشم حسینی بوشهری، ابوالقاسم وافی، علیرضا اعرافی، محمود ممحدی عراقی، حسن ممدوحی، ری شهری، محسن اراکی احمد جنتی، سید محسن خرازی، احمد بهشتی، فاضل لنکرانی، شیخ عیسی قاسم، رضا استادی، حجج اسلام والمسلمین شهرستانی، حسینی خراسانی، آل هاشم و ذوالنور از دیگر حاضران بودند.

حضار در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله حائری را گرامی داشتند و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنرانی کرد و با اشاره به شخصیت و خدمات مرحوم آیت الله حائری، از جمله ویژگی های شاگردان شهید صدر را وفاداری به انقلاب و امام و رهبری دانست.

وی با اشاره به ابراز نگرانی آیت الله حائری نسبت به وضعیت فرهنگی ایران و قم تأکید کرد که همه باید با غیرت دینی در مقابل ناهنجاری ها ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم چهره شهر عوض شود.

محمد قمین
ارسال نظرات