۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۱۳۹۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه پاسداران در خنثی سازی توطئه های دشمن، می درخشد

سپاه پاسداران در خنثی سازی توطئه های دشمن، می درخشد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمن بداند امنیت ایران اسلامی خط قرمز ما بوده و سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمن به خوبی می درخشد و پاسدار انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت حمله موشکی سپاه به مقر گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در شمال غرب کشور بیان داشت: این حمله به مقر گروهک‌های تروریستی حرکتی هوشمندانه و دقیق بود.

وی افزود: این حمله به موقع سپاه به مقر گروهک های تروریستی پیامی به همراه داشت و دشمنان بدانند که امنیت ایران خط قرمز ما است و سپاه پاسداران مقتدرانه در برابر توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: حمله گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در شمال غرب کشور با هدف نا امنی در این منطقه صورت گرفته است و اما حمله به موقع سپاه به این مقر پاسخی کوبنده به دهن کجی امنیتی عناصر ضدانقلاب بود.

وی به نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه همواره برای مردم و کشور مایه خیر و برکت بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: سپاه پاسداران در هر زمانی که خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید کرده است به خوبی درخشیده و توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند و دشمنان بدانند سپاه پاسداران سد راه توطئه های آنان است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات