۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۱۳۹۲۸
معون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست ۳ روزه طرح جامع تربیتی در لرستان

برگزاری نشست ۳ روزه طرح جامع تربیتی در لرستان
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: طرح جامع تربیتی با محوریت ارائه و بررسی شیوه های پرورش طلاب در مسائل تربیتی و اخلاقی برگزار می شود.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری نشستی با حضور مدیران و معاونین تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد و بیان داشت: این نشست با محوریت طرح جامع تربیتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نشست طرح جامع تربیتی به مدت سه روز برگزار می شود، افزود: این طرح از یک مرداد تا سوم مرداد ماه ادامه دارد و معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور مهمان ویژه برگزاری این نشست خواهد بود.

حجت الاسلام پیرمحمدی خاطرنشان کرد: نشست سه روزه طرح جامع تربیتی با محوریت بررسی و ارائه شیوه های پرورش طلاب در مسائل تربیتی و تهذیبی برگزار می شود.

وی بر ضرورت باور قوی طلبه تأکید کرد و گفت: وجود باور و اعتقادات قوی طلاب امری ضروری برای موفقیت طلبه و مقابله با بحران ها و گرفتن تصمیم و انتخاب صحیح در شرایط حساس است و از اهداف مهم برگزاری این طرح ارائه آموزش ها و راهکارهای لازم برای اجرایی شدن طرح جامع تربیتی در مدارس است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان ادامه داد: طرح جامع تربیتی در سه محور برنامه های اخلاقی، انس با قرآن و مباحث مشاوره ای در سطح مدارس اجرا می شود و امید است با اجرای این طرح در تربیت طلابی توانمند، با اخلاق و کارآمد برای رسیدن به اهداف حوزه گام های موفقی برداشته شود.

وی اظهار داشت: با اجرای محورهای طرح جامع تربیتی در مدارس علمیه و بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های موجود می توان به هدف نهایی که همان تربیت طلبه مؤمن، انقلابی، مهذب و کارآمد است، دست یافت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات